Prologue

5.3K 388 14
                                    

3 tahun dahulu...

"Kau sure ke perempuan tu okay dalam bilik tu?" Lay nampak gelisah lepas apa yang diorang dah buat.

"Okaylah. Kau tak payah takut sangat boleh tak? Dia dah tak boleh gerak kan. Tak lama lagi mampos lah tu." Chanyeol dengan yakin sambil membaling kunci bilik stor tu ke tepi longkang.

"Habis tu kalau ada orang jumpa dia macam mana?" Kali ni Baekhyun pulak nampak risau.

"Kau nampak aku dah buang kunci tu? Macam mana orang nak masuk stor ni atau jumpa dia tanpa kunci tu?" ujar Chanyeol dengan acuh tidak acuh.

"Kalau korang takut sangat, pergi ikut perempuan tu sekali. Aku malas nak layan benda-benda remeh ni. Macam lah kita tak pernah buat yang lagi teruk." sambung Chanyeol lagi.

"Tapi benda ni melibatkan maruah dia... virginity dia."

Chanyeol berhenti dan tarik kolar baju Baekhyun. Then dia keluarkan pisau lipat dalam poket dia dan letak dekat dengan leher Baekhyun.

"Kalau kau ada rasa simpati dengan perempuan tu, kau boleh blah dari group ni." Chanyeol tekan pisau tu dengan lebih dalam.

"Okay okay.. A- aku takkan ta- tanya lagi." Baekhyun tolak tangan Chanyeol sikit.

Chanyeol smirked dan teruskan jalan. Yang lain cuma boleh pandang kesian pada Baekhyun yang hampir mati.

'Fikir aku kisah sangat ah apa nak jadi dengan perempuan tu? *scoffed* Ni Park Chanyeol lah. Takde apa boleh halang dia.' Chanyeol bangga dengan diri dia.

------------------

So.. macam mana dengan prologue? Pendek? Memanglah. I know. Laili dah edit pun masih lagi pendek. Tak apalah, jangan lupa vote dan tinggalkan komen!

Corpse Party (EXO Park Chanyeol) [COMPLETED]Where stories live. Discover now