Sabah uyandigimda bugün berkay un bana yapacaği sürpriz aklima geldi lavobaya gidip ihtiyaclArimi giderdim assagiya inip bi 30 dk kahvalti ettim yukari odama geri cikip üstüme turkuaz dizimin üstüne gelen bir swit altima beyez külotlu çorap ayakkabi olarak ta pembe turkaz nike lerimi giydim saclarimida düzleştirip acik buraktim.
Berkay i aradim .
" berkay ben hazirim"
" tamam kapinin önüne in "
Tamam diyip telefonu yüzüne kapattim .
Assagi inip kapiya ciktim arabasına yaklasmis bni bekliyordu
İç ses:oha ya tipe bak kiz metor ay bebisim
Mal mal konuşma gerizekali
İç sesime vurup arabaya bindim .
" insan bi selam verir be gülüm"
" selam"
Cevap vermedi ve arabayi sürmeye devam etti .
.....................,,......
Burasi çok çok güzeldi bir kizmizi hali vardi kirmizi halinin ustu papatya ve güllerle kapliydi Ah çok güzel kirmizi halinin bitişinde bir tekne tekneye doğru ilerledik teknenin icndede bazi yerlerde güller ve isiklar vardi of çok güzel allahimm
"B-berkayy burasii -çok güzel "
" seni seviyorum özür dilerim ozrumu kabul edermisin "
"Evet yani evet"
Ah galiba ondan hoşlanmaya basladim .
Bencede çocuk meteor yani hoslancan
"Sen bi sus " ay kizardim bunu disimdan solrmistim.
"Ne "
"Şey çok pardon BN onu iç sesime söylemiştim"
"Himm seni boyle kizdiricak ne dedi bu iç ses "
" he neymiş BN senden hoslaniyomusum seni kacirmicakmisim meteor gibi cocukmussun " bunu söyler soylemez elimle agzimi kapattim .
" gel buraya aptal" ona yaklastim bana simsiki sarildi.
Dayanamicam ya
Geri çekildim bir anda cekildihim için sasirmisti bir anda dudaklarina yapistim resmen şuan du dudaklarimi somuruyordu ama onun dudaklarida çok güzeldi nefessiz kalinca geri çekildim yüzünde bir siritis vardi allah kahretsin çok kizardim kesin yanaklarim kipkirmisi ya .
" neden utaniyorsun"
" şey iste ben hani of iste off utandim iste "
Yeniden kahkaha atmaya başladı .
Berkay dan
Şuan beril çok tatliydi heran onu yiyebilirdim .
...................
Yemek yedik felen en sonunda büyük suprize geçmeye karar verdim .
Beril den
Önümde diz çöktü ve bir yüzük cikardi saskinliktan agzim bir karisi acikti .
" beril benimle bir omur hastalikta saglikta cikarmisin "
" malmiisn tabiki ewettt"
Kutuyu masaya atip bana siki ca sarildi . bir anda kendimi soğuk suda buldum . allahim ya sakar sewhmgilim benim ikimizde denize dusmustuk aklima gelen şeyle sirittim ve denizin altina grip cirpinmaya basladim .
Berkay dan.Beril beril cirpiniyordu hizlica yüzerek yanina gittim agliyorum hem de bir kiz için denizin altina dalip onu kucagima aldim hemen tekneye cikardim yere yatirdim nefes almiyordu
"Beril beril " agliyordum ben agliyordum . bir anda kahkahalarla gülmeye başladı .
"Sa hahhha dece hahahhah sakaydi hahahah "
Bunu söylemesiyle bagirmaya basladim .
" ne saniyorsun kendini ne kadar endiselendim haberin varmi aptal git burdan !!"
"B-ben sadece saka yapmistim bu kadar korkucagini bilseydim "
" git dedim sana gitt. !!"
" be-ben nereye gidicem ki "
Gözünden bir damla yas akti onu umursamayip tekneyi geri döndürdüm .
Agliyordu karsimda agliyordu . bir anda yerinden kalkip masanin örtüsünü çekti daha fazla ağlamaya başladı yerdeki kirik cam parcasini alip bileğinin üstünde tuttu .
Koşarak yanina gittim biraz daha yaklasacaktimki "sakin sakin yanina yaklaşma "
" beril beril lütfen sakin"
" ölmek istiyorum " diye bagirdi hizloca yanina gidip elinden cami aldim ve denize attim yüzünü boynuma gömüp ahlamasina devam etti .
Onu durduramiyordim .
" sus artik sus bni de uzuyorsun sus "
Sustu ve olduğumuz yere yatti .
" uyicam " dedi. Hic birşey demedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM
General Fictionbu hikaye berkay ve beril in askini anlatıyor. lütfen okuyun arkadaşlar.