merhaba arkadaslar .
beril in agzindan
mertle melis i ayarlayamamistik melis kizarip bozarmisti bnde daha fazla ustune gitmek istemedim artik sonraya erteleyelim ..
hem bugun berkayla buluscam banyoya girip kisa bir dus aldim
ustume
fuck yazili beyaz askilimi altimada beyaz sortumu ayakkabi olarakda beyaz toms larimi giydim .
sacimida duzlestirip salik buraktim .
.........................
berkayla bulusguhumuz yerre geldihimde berkay ahzi acik bana bakiyordu sonra bir hisimla ayahi kalkti ve kolumdan tutup beni kafenin arkasina dohru goturmeye basladi .
-ya berkay napiyisunn canim aciyo
-kapa ceneni !
diye kukredi gozlerimden yaslar dokulmeye baslamisti bile
kafenin arkasina geldigimizde beni duvara yaladi ve bahirmaya basladi .
- bu ne beril bu sort ne .
-bunun icinmi beni buraya getirdin yani .
- aradan bir hafta gecti eski halime donebilirim demi
- ne eski hali be neyden bahsediyosun berkay .
- yuru arabaya bin
gidip arabaya bindim oda geldi ve arabayi ewe dohru surdu evi onune gelince arabayi durdurdu bende onun yuzune bile bakmadan arabadan indim .
zili calinca kapiyi hatice sultan acti hatice sultan bizim hizmetcimiz .
-hatice sultan annem nerde
- oy bnim kuzum annen yok yurt disinda .
umursamaz annem yine yurt disinda .
odama cikip melis i aradim .-melis bize gelmen lazim sana anlatmam gereken seyler varr .
- meraba beril bnde iyiyim sorduhun icin tesekkurler tm bekle geliyom.
diyip telefonu yuzume kapatti .
o arada telefonuma mesaj geldi .
gonderen:okuzcukaskim
sakin seni sevmedihimi dusunme bu arada bugune kadar yaptihim kibarliklari unut .
bu da ne demek simdi ya .berkay dan
biliyorum beril e cok bagirdim ama oda oyle kisa seyler giymeseymis hem zaten ona bnim kibar olamicami birinin soylemesi lazimdi ben kotu cocuhum kibar olamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM
Genel Kurgubu hikaye berkay ve beril in askini anlatıyor. lütfen okuyun arkadaşlar.