-1-

56 3 2
                                    

Evet arkadaşlar ben yazarınız Sude . Yorumlarla düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim. Oldu o zaman sevgiler saygılar.

Kantinde bizim grupla oturmuş sıcak çikolatalarımızı yudumlarken bir çocuk yanımdan geçerken göz kırptığında gülümsedim.Ben Yağmur Başaran.Soyadım gibi her şeyi başarırım.Ama genellikle rezillikleri.Grupla okulun en yaramazları olarak adımızı tarihe altın harflerle yazdırdık.

''Ne dersin Yağmur ?''

''Ne dedin ? duymadım''

''Diyoruz ki öğleden sonra kaçalım mı? matematik çekecek halimiz yok ''

''Olur .Biraz eğlenelim'' diye cevap verdim Berk'e.Kendisi grubun en kafa insanlarından (Defne 'nin sevdiceği)

''o zaman bu dersten sonra okulun arkasında buluşalım.''diye devam ettim.9. sınıfların olduğu kata yöneldim.Yüzüme piç smile 'ımı yerleştirerek sınıfa girdim.

''Hoca sizin sınıfı konferans salonun bekliyor ''diyerek kapıyı açtım.Oyun başlasın.

Aşağıya inerek kapıda bekledim onları.İçeri girdiklerinde kapıyı kilitleyerek kahkahalarla gülmeye başladım.Yanımdan geçen kız baa moron gibi baktığında ''sen hayırdır gülüw'' diyerek tüm kroluğumu konuşturdum.Gözlerini kaçırdı.Kesinlikle disipline gidecektim ama buna değerdi.Çığlıkları kesildiğinde kilidi açtım.Ders zili çaldığında sınıfıma yöneldim.En arka sıraya oturarak kulaklıklarımı taktım.Az sonra içeri giren sosyolojiciyle(o nasıl bi şey oldu ya :D) yüzümü buruşturdum.Bu kadın bana takıktı.Ama bir taraftan kadın da haklı beni de okula rezil etseler bende nefret ederdim benden.Ama durup dururken yapmadım bunu sevgili friendslerim bana sınıfın önün öyle bir bağrıdı ki..Sınıf gülmeye başladığında savaş boyalarımı sürdüm ben .

**

Sıkıcı bir dersin ardından çantamı alarak okul arkasına geldim ve bizim grubu beklemeye başladım. O sırada öpüşen çifti gördüm ve konuştum.''Kolay gelsin.'' kız bozarıp bukalemun gibi renkten renge girerken çocuk sırıtıp ''Saol ''dedi

''Bir şey değil her zaman ''diye konuştum sırıtırken. Koluma dokunan elle arkamı döndüm toplanmışız. Omuz silkerek yürümeye başladım. İlk başta bir bara giderek kafa dağıttık.Sabah sabah içiyor musunuz ? demeyin olay bile yaşadık.Masal çok içip sapıtınca ve DJ'e sarkınca Demir küplere bindi.Kavgaya karıştık.En son polis çağıracaklardı Bacaklarımı kıçıma çarparak,depar atarak koştum.Daha sonra sarhoş olan Defne ve Masal 'ı idare etmeye çalışan Derin 'in çaresizliğini izledim. O yıllardır bulamadığımız x'i bulmaya çalışmaktan iyiydi en azından .Bardan çıkınca bir kafeye gitmeye karar verdik .Yakınlardaki kafenin cam kenarına oturarak kahvelerimizi istedik eve bu halde dönemezdik. Kahveleri beklerken eskilerden konuşmaya başladık. Defne'nin yaptığı hataya sarhoşluğunda verdiği etkiyle gülen ve ''Senin ilkokulda Türkçe öğretmenin kimdi?''diye sorunca Masal 'a karşılık olarak Defne '' ilkokulda Türkçeci bana takmıştı.''diye cevap verdi. Masal gülerek ve iğrençleşerek.''Bana da takmıştı ama sonra çıkardı.''deyince Demir Masal'ın kafasına vurarak ''sana sadece ben takabilirim'' dedi ve bütün grup gülmeye başladı.Masal Demir 'in yeni çıkmaya başlamış sakallarını okşayarak ''Böcüğüm beni kıskanır mıymış?'' deyince öğürme sesleri çıkarttım.Masal bana dönerek kaşlarını kaldırdı ve konuştu.''Gruptaki tek sap olmak nasıl bir duygu Yağmur?''

kaşlarımı çattım ve dudaklarımı araladım. ''Hatırlarsan Demir ile seni ben tanıştırmıştım Masal '' deyince Derin araya girdi ''Heyy ! biraz sakin olun kızlar kavgaya gerek yok ''dedi.Kafamı olumlu anlamda salladım .Kahvem gelince elime alarak kahvenin kokusunu içime çektim.Beni rahatlatıyordu. Kafeden çıkınca karaokeye gitmeye karar verdik.Eğlenceli olacaktı.Rezillikte cabasıydı. Bardan sonra bir de karaokede içen üstüne üstlük bizi rezil ederek .''Uçuyorum''diyerek yola atlayan masal yüzünden hepimiz yola döküldük.Demir,Berk ,Ezel (kızların sevdicekleri) mal gibi kalırken biz önümüze çıkan arabanın etkisiyle çığlık attık.Araba son anda dururken biz hala şoktan çıkamamıştık.Az sonra kulaklarımda oluşan çınlamayla erkeklerin böğürdüğünü anladım.Kızlar ve erkekler birbirlerine savaşa hazır kovboylar gibi bakarken ortalığı toplama sırası bendeydi.Saplığım bir kere daha yüzüme vurulduğunda bir sevgilim olmadığı için seviniyordum. Çünkü ağzıma sıçması mümkündü.

AnorMAL DerneğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin