7.bölüm

730 37 7
                                    

Jungkook
taehyung benimle cikar misin?

Taehyung
zaten cikmiyor muyduk?

Jungkook
cikiyor muyduk?
görüldü✓✓
yani ikimizde hiç teklif etmedik bu yuzden soyledim

Taehyung
neyse çok sıkıldım
eglendir beni

Jungkook
napabilirim ki
görüldü✓✓
tamam buldum espiri yapicam
adamin biri gülmüş alip bahceye dikmisler
PUHAHAHAHAHAHAH

Taehyung
ya sus zevksiz hic mizah anlayisin yok

Jungkook
sen neye guluyosun onuda biliyoruz

Taehyung
kes pislik kopek ben komik seylere guluyorum bi kere

Jungkook
aynen aynen kesin oyledir

Taehyung
sana
o kadar komik bi şaka yapicam ki bidaha mizah anlayisima laf edemeyeceksin

Jungkook
tamam guzelim
görüldü ✓✓

Taehyung'un ağzından
söylediği şeylere çok gıcık olmuştum şimdi sıra bendeydi o görecekti şakayı
evine gelmem için sözleşmiştik o koltukta oturuyordu bende içecek biseyleri hazırlamak için mutfağa gittim ona limonata kendimede sadece buzlu su almıştım, limonatayı uzattım aldı yanına yerleştim kolunu omzuma attı ve yanağımı sertçe öptü eline kumanda alıp bir korku filmi açtı film başlayınca limonatasından bir yudum aldı masaya geri koydu çok mutlu görünüyordu ama birazdan olacaklardan habersizdi. çok gerilimli bir sahne gelmişti kadın evden kaçmaya çalışıyor arkada gerici bir müzik çalıyordu her an birşey önüne çıkabilirdi tam o sırada elimdeki suyu başından aşağı döktüm, şaşkınlık ve siniriyle yüzüme baktı sonra birden sakinleşti ben fazlasıyla gülüyordum ama sakinleşince bende korktum ve utanıp yere baktım "özür dilerim" dedim o sakince üzerindeki buzu aldı ve bana göstererek "buzları sever misin?" dedi ne demek istiyordu şuan bana kızması ve biraz gülüp üstünü değiştirmesi gerekiyordu ama bana psikopat gibi bakıyordu ve soru soruyordu "yani evet severim ama ne alaka?" dedim yüzüme yaklaşıp "sana daha çok sevdireceğim o zaman öyle birşey yapacağım ki buzu gördüğün her seferinde aklına bu an gelecek" dedi beni ters çevirdi ve şortumu çıkarttı ardından boxerımı deliğime buzu değidirdi huylandığım için kalçamı kaldırıp geri indirdim buzu çıkartıp sokmaya başladı bende inlemeye başladım, kulağıma yaklaştı "işte bu an, bundan bahsediyorum" dedi inlerken "k-küçük bir ş-şakaydı sadece" dedim o da kulağımı yaladı nefesiyle huylandım bana sırıtarak şöyle dedi "küçük deliğine küçük bir buzla küçük bir şaka yaptım sadece" dedi "bir daha şaka yapmayacağım bırak beni lütfen" dedim ama durmadı masaya düşen bir buzuda alıp onuda içime soktu ve boxerımı, şortumu geri çekip bana sarıldı kumandayı alıp filmi devam ettirdi ben titriyordum içimde 3 tane buz parçası yavaş yavaş eriyordu ve o hiçbirşey olmamış gibi devam ediyordu masadan limonatayı alıp bir yudum daha aldı içindeki buzları görünce "hmm burada hâlâ dışarıda olan buzlar var" diyip imalı bir şekilde yüzüme baktı..

-BÖLÜM SONU-
cano bana fikir önerirsen sevinirim ha ha evet sen FİKİR YOK AMINA KOYAYIM BÖLÜM YAZMAK İÇİN BÖLÜM YAZIYORUM neyse türkçe klavye çok zor görüşürüz.

Glace •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin