10.Bölüm(Mezuniyet)

417 21 11
                                    

bugün son senemizdi zaten,hemen geçmişti zaman kookla daha yeni tanışmıştım sanki ama koskoca 1 yılı geride bırakmıştık üniversite sınavları vardı bundan sonra ama benim için en önemli şey artık kookla daha çok vakit geçirebilecektim..

Mezuniyet için hazırlanıyorduk kookla,o siyah bir takım elbise giymişti ben ise siyah bacak yırtmacı olan uzun bir elbise giymiştim saçlarını arkaya tarayıp şekillendirdi ben saçlarımı dağınık bırakmayı seviyordum zaten pamuk gibilerdi demir bir kolye ve demir küpeler taktım jungkook hazırdı araba anahtarı,telefon ve cüzdanını elinde tutuyor beni izliyordu ben ise aynadan kendime bakıyordum aynadan onla göz göze geldim "bu güzellik insana zararlı değil mi? güzel omega?" dedi utandığım için başımı öne eğdim yanıma gelip belimi kavradı ve dudağıma bir öpücük kondurdu "hadi gidelim" dedi ikimizde evden çıktık o kapıyı kapattı ben önden gidiyordum. Arabanın kapısını benim için açtı ben arabaya binmeden bacak yırtmacımdan bacağımı okşadı sırıttı yüzüme bakmadan,ben arabaya binince o da bindi ve arabayı çalıştırdı. "Kookie bacak yırtmacımı beğenmedin mi fazla kıskanç bakıyorsunda" dedim yüzüne bakmadan. Bacağıma elini götürdü ve tekrar sevdi "güzel omegam neden kıskanayım yanında ben varken bakabilen olacak mı ki?" dedi yüzüme bakıp eli hâlâ bacağımdaydı, ardından ekledi "ayrıca yırtmacı çok beğendim esmer tenini çok güzel gösteriyor" dedi gülümseyerek. Eli yol boyunca bacağımdaydı hiç bırakmadı ara sıra bacağımı okşuyordu bacağımdaki ısı bana korunduğumu hatırlatıyordu onun varlığını hatırlatıyordu kurt ruhumda bunu çok seviyordu..

Sonunda baloya gelmiştik, arabadan inip arabamı açtı ve elimi beni kaldırması için uzattığımda beni kaldırıp elime bir öpücük kondurdu. Elindeki anahtarla düğmeye basarak arabayı kilitleyip belime elini sardı içeriye geçtik, vay be yıllardır gittiğim okula bugün son girişimdi. Kafamı çevirdim aklımda anılar canlanıyordu ama bu anılarda hiç tek başıma değildim kookun beni kovaladığını görüyordum kafamı başka yere çevirince tuvaleti gördüm.. Evet orada pek güzel anım yoktu.. neyse orayı geçelim kafamı başka bir yere çevirdiğimde tek başıma oturup kahve içtiğimi gördüm bu sefer kook yoktu anımı tekrar hatırlamak istediğimde aklıma geldi kook yanıma kahve ve dondurmayla beraber gelmişti gülümseyip önüme döndüm, benim tersime kook hiç hüzünlenmemişti aklında hiçbir şey yok gibiydi ayağına bastım "hayvan herif o kadar anı yaşandı niye hiç düşünmüyosun" dedim ayağını geri çekti ve canı acıdığı için biraz bağırdı "bebeğim aklımda birşey olmadığını nerden çıkardın ben seni düşünüyordum" dedi pislik herif her seferinde lafı çevirmeyi biliyordu kızmama izin vermiyordu asla. Bir şey diyemedim sonunda bahçeye geldiğimizde basketbol sahasını gördüm kook her sporu yapardı elinden gelse tüm kulüplere katılırdı ama başlarında bir lider olmasını sevmiyordu her zaman kendisinin lider olmasını istiyordu bu olmayacağı için hiç bir spor kulübüne katılmamıştı bunu hatırlayıp gülümsedim,O her zaman en önde 1. sırada domine eden kişi olmak isterdi yetenekliydi aslında sırf bu huyu yüzünden belki hiçbir ödül kazanamıştı o kendi başına çalışmayı sever kimseyi üstünde görmez ve yanında istemezdi bu yüzden başarılarını saklardı sadece ben bilirdim onu bir tek ben izlerdim..

Bahçeyi geçince sonunda balo alanı göründü içeriye girdiğimizde ışıklandırmalar gözümü aldı ama bir kaç saniye sonra geçti, bir masaya geçtik garsonlar dolanıyordu garsonların çoğu kookun arkadaşlarıydı zaten onların böyle bir kişiliği vardı tek amaçları eğlenmekti şan şöhret görünüş umurlarında değildi muhtemelen üniversite bile kazanamadan sokaklarda uyuşturucu satmaya başlayacaklardı ama lise boyunca en azından bizi güldürmüşlerdi geri kalan hayatları beni ilgilendirmezdi yanımıza gelip kooka en hafif içkiyi veri birisi ve güldü "sen bugün çok ağır içme hemen sarhoş olur evin yolunu bulamazsın" dedi sevimsiz bir gülümsemeyle kookla dalga geçiyorlardı çünkü zamanında çok sarhoş olduğu için yürüyememiş eve arkadaşları getirmişti, bende bunu hatırlayınca sırıttım kook bunu duyunca kafasına bir tane geçirdi "eşşek herif komik mi?" dedi gülümseyerek, kafasını okşadı ve "off tamam al" dedi hafif içkiyle sert içkiyi değiştirirken. Kook arkadaşı gidince bana döndü "kusura bakma hayatım senin önünde birine vurmak istemezdim" dedi elimi öpüp, bende gülümsedim. Ben kokteyl almıştım çünkü çok çabuk sarhoş oluyordum ve kooka zorluk çıkarmak istemiyordum müdür konuşma yapmak için sahneye çıktı ve bir şeyler zırvaladı kimse sevmezdi onu para onun ilahı olmuştu, parayla notları değiştirir zengin öğrencilere disiplin yazmazdı, kısacası tam bir piçti. Konuşması bitince istemeyerekte olsa alkışladıl ve önümüze döndük sıra dans'a gelmişti kook önüme geldi ve elimi tuttu "benimle dansa lütfeder misiniz güzel omega?" dedi gözlerime bakıp, başımla onayladım ve onunla dansa kalktım, herkes sevgilisiyle dans ediyordu bende şuanda onunlaydım bir an gözümden herkes gitti sadece o vardı önümde birlikte dans provası yapmıştık daha önce bu yüzden adımları kaçırmıyordum..

O gerçekten büyüleyiciydi iyiki onu seçtim diye geçirdim içimden, diğer alfalar gibi değildi herkese kaba olabiliyordu ama bana çok nazikti kedi gibiydi neredeyse.

"Seni seçiyorum.

Ve seni tekrar tekrar seçeceğim.

Durmadan, şüphesiz,

kalp atışında saklayacağım

seni seçeceğim.."

dedi gözlerime bakıp gözleri gülümsüyordu hani derler ya gözler yalan söylemez işte bu söz tam olarak bu an içindi. dudağına yapıştım ve onu öpmeye başladım oda beni öptü ve dudaklarımı ayırdık öpüşme boyunca onun elleri belimde benim ellerim sırtında geziyordu onun sırtına gerçekten ayrı bir aşıktım çok yapılıydı ve kaslıydı oraya izlerimi bırakmak istiyorum o benim demek istiyordum.. doğrusu tırnak izlerim oradaydı.

-BÖLÜM SONU-
uzun zamandır yoktum özlediniz mi? bu arada final yapmayı düşünüyorum sonraki bölümlerde.
kendinize iyi bakın dostlar!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Glace •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin