"Scara'nın gözünden"
Yarın...yeni okulumda okumaya başlıyorum.Garip bir his değil sürekli yeni şehirlere tanıştımız için artık değil. Akşam üstü saat 19:02 annem bana seslendiğini duydum."Kuni! hadi bu akşam dışarıda yemek yiyelim."
"Tamam anne!"
___
Üstümü değiştirip annemin yanına indim. Annem beni kapıda bekliyordu
çok dakik bir insandı şaşırmadım."Ah.geldinmi?çok güzel olmuşsun oğlum."
"Sağol."
Birlikte evden çıktık ve yemek yiyeceğimiz yere gittik.
___
Yemek yedikten sonra eve gelmiştik odama gidip üzerimi değiştirdim ve yatağa kendimi attım hiç anlamamış bir şekilde garip hissediyordum. Ama neden?neden durduk yere böyle bir his kaplamıştı beni? sorgulamamayı düşündüm ve yatağın içine daldım anında uyuya kalmışım.ama geç kalmamıştım yataktan kalkıp lavoboya gittim elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim ve annemin yanına indim annem çoktan hazırdı. Annem bana bento uzattı sabah kalkıp yapmış olmalı.
"Sağol anne."
"Rica ederim canım turtam.hazırsan çıkalım."
"Evet,hazırım."
Beraber evden çıktık.
___
Annem beni okulun önüne getirip bana döndü ellerini omzuma koydu.
"Kuni, lütfen arkadaş edin hiç arkadaşın yok ben senin adına çok üzülüyorum."
"Tamam,seni üzmek istemem."
"Sana güveniyorum."
Annem anıma bir öpücük kondurdu ve bana el sallayarak hızlıca gitti.
___
Sınıfımı bulduğum an hoca giriyordu.hoca beni koşarken hark etti ve bana seslendi.
"Sen yeni öğrencimisin?"
"Evet efendim."
"Tamam benimle birlikte bir o zaman."
"Tamam."
Sınıfa hoca ile girdikten sonra herkes bana bakıyordu.
"Kendini tanıtabilirsin."
"Ben Scaramouche kısacası Scara diyebilirsiniz."
"Tamam bu kadar yeter."
Hoca bir sınıfa göz gezdirdi.
"Kazuha'nın yanına geçebilirsin."
Sınıfta sadece tek boş yer arka sıralardaydı oraya doğru yürümeye başladım.
"Kazuha'nın gözünden"
Buraya doğru yürümeye başladığı gördüğüm an kafamı sola çevirdim.
Yerine oturdu ve defter kalemlik falan çıkardı...___
Ders hiç hızlı geçmemişti,ders biter bitmez herkes yanımda oturan çocuğun yanına toplandılar.çocuğa sorulan soruları çok net duyuyordum. Bir anda hışınla sıramdan kaldım.
"Bu kadar yeter!işiniz gücünüz yokmu sizin? çocuk daha yeni geldi hemen neden rahatsız ediyorsunuz!"
Herkes bana şarkınlıkla bana bakıyordu. Ne yapacağımı bilemedim ve şunları söyledim.
"Bakın bağırdığım için üzgünüm.Ama cidden yeter lütfen uzaklaşın ve çocuktan özür dileyin."
Hiçkimse sorgulamadan çocuktan özür diledi ve dağıldı. Çocuk bana dönerek.
"Sağol hiç gerek yoktu."
"Bir şey değil."
"Şey, sana bir şey sorabilir miyim?"
"Tabii nedir?"
"Şey... arkadaşım olurmusun?"
Biraz olsa şaşırdım neden bunu böyle soruyordu? sorgulamadım.
"Tabii!"
Çocuğun sanki bir an gözleri parladı. Elimi uzatarak.
"Ben Kaedehara Kazuha memnun oldum."
Elimi tuttu ve.
"Bende Scaramouche tanıştıma memnun oldum..."
Bir anlığına heryer sessiz oldu. Sonra çocuk konuşmaya başladı.
"Bir soru daha sorabilir miyim?"
"Evet!"
"Kütüphane nerede?"
"Eh?...kitap okumayı sevdiğini bilmiyordum.Ama seni oraya götürebilirim."
Ayağa kalktım ve o da benimle birlikte kalktı.
"Beni takip et!"
Birlikte kütüphaneye yol aldık kütüphaneye geldiğimizde hemen mangaların olduğu yere gitti bende arkasından geldim.
Birkaç manga seçti bende birkaç manga seçtim hiç fark etmedim hemen kütüphanenin en sessiz yerine geçmişti. Bende onun yanına oturdum.okuduğu mangalara bakınca içten içe sanki biraz farklı bir zevki vardır aldığı mangalar aksiyon,macera ve romantizm mangalarıydı...
___
Mangaları okuyup kütüphaneden çıktık neredeyse zil çalacaktı sınıfa girip sıralarımıza oturduk. Tabii ben yerimden kaldıp öğretmenin masasına gittim sınıf başkanı olduğum için(kazuha yakıyosun adamım sınıf başkanı yakıyoo)heizou yanıma geldi oda başkan yardımcısıydı ve dediki.
"Adamım bu aşktır be."
"Ne?"
"Sizi gördüm."dedi onu göstererek.
Ne demek istediğini anladığım an yüzüm kızardı...cidden aşk mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{~KazuScara~}
RomanceScaramouche okul değiştirmesiyle Kaedehara Kazuha ile tanışır ve bunların arasındaki ilişki başlar...