3.bölüm

391 31 58
                                    

"Scara'nın gözünden"

Dersler bitmişti ve herkes evlere dağılmaya başlamıştı.bende okuldan çıkıp okulun önüne geldim.

"Ah.. ne uzun gündü."

O an bir ses duydum annemin sesine benziyordu.neden gelmişti?bir anda bana sarıldı.

"Kuni seni çok özledim!~"

"Anne?neden geldin?"

"Oğlumu kendim gelip alıyım dedim~"

O sırada eve giden öğrencilerden biri

"ilk okul öğrencisi sanki annesi alıyor haha."

Bir an annem bana sarılırken söyleyen çocuğa onu geberticek gibi baktı annem çocuk irkildi ve hızlı adımlarla yoluna devam etti.annem bana baktı.

"Kuni eve gidelim."

"Tamam."

Eve doğru yürümeye başladık annemle sohbet ediyordum.

___

Eve geldiğimizde odama gittim üzerimi değiştirdim ve yatağa yattım bi süre telefonuma baktım sonra annem yemek için beni çağırdı.annemin yanına inip masaya oturdum.aklıma geldi anneme arkadaş edindiğimi söyliceğim onu mutlu etmek için.

"Anne."

"Evet balım?"

"Ben bugün...yeni biri ile tanıştım."

Annemin mutlu olduğu yüzüden belliydi.bir anda bana sarıldı (yine)

"Seninle gurur duyuyorum,kuni!"

"Sağol,anne"

Yemeğimi bitirdim ve yukarı çıktım.yatağa yattım bugün olanları düşünmeye başladım...mutluydum yeni biri ile tanışa bilmiştim.ama nedense çok yakışıklı görünüyordu...bi dakika ne diyorum ben?daha bugün tanıştım onunla.bi süre aklımda kaldı hiç anlamadan uyuya kalmışım.

___

"Kazuha'nın gözünden"

Ders yeni bitmişti sonraki ders bedendi tabii herkes rahatlamıştı.Ders başladı herkes dışarı çıktı hoca bizi boş bırakmıştı ben bir süre futbol oynadıktan sonra yorulmuştum oturacak bi banklara göz gezdirdim sakura ağıcının altındaki bankta scara'yı gördüm.üstünü değiştirmemişti yanına gitmeye karar verdim.

"Scara!"

"Kazuha?"

"Naber?"

"İyiyim,sen?"

"Bende."

"Scara'nın gözünden"

Yorulmuşa benziyordu sılkamın ucu ile akan terini sildim yüzü kızarmıştı.

"Özür dilerim,öyle yapmak istemedim!"

"Sorun değil"

Bi anlığına heryer sessiz oldu sonra Kazuha konuşmaya başladı

"Scara sorması ayıp olmazsa bacağına yata bilirmiyim?"

Bi an donup kaldım yüzüm kızarmıştı çok utanmıştım.ama yinede kafamı evet anlamında salladım.Kazuha bacağımda yatıyordu...

"Kazuha'nın gözünden"

Scara'nın bacağında yatıyordum buna inanamıyorum yumuşacıktı çok rahattı biraz gözlerimi kapattım.bir-iki dakika yattım scara'nın bacağında sonra bir ses duydum hızlıca kulağıma vurucak kadar hızlıydı(ne yazdığımı anlamadım valla)sonra bir anlığına scara'nın kafasını kendime çektim ve onun dudaklarına yavaşça öpücük kondurdum.herkes bir anlığına sessiz oldu topu atan kişi ıtto ve diğerleri bana bakıyordu scara bıraktım.

"Özür dilerim yanlışıkla ol-"

Scara hemen tuvalete gitti ben ise arkadından baka kaldım.Heizou hemen yanıma geldi.

"Kazuha ne yaptın sen?!"

"Noldu?"

"Çocuk daha yeni geldi delirdin mi!?"

"Yanlışıkla oldu ne yapacaktım! ıtto'nun suçu hayvan gibi oynamasın!"

"Beni karıştırma..."

"Ha... adamım bari özür dile bi ara."

"Dilerim."

___

İki derstir benle konuşmadı ve bana bakmadı yanlış birşey yaptığımı biliyordum yarın ondan özür dileceğim hatamı kabul ediyorum.

____

Eve geldim odama kapandım ne düşündüğümü aklımdan geçirdim ne düşünüyordum?ben ne yaptım?ondan kesinlikle özür dilemeliyim
Aklıma bir şey takıldı bir anda ben eşcinsel olamam değil mi? olursam ve annem bunu öğrenirse bana çok kızardı olamam kesinlikle ama...scara'yı öperken ne düşündüm?onu korumayı çok garip ama... öpücük sanki güzel hissettirdi...

{~KazuScara~}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin