4

444 11 3
                                    

(!!dulezity!! Pls prectete si dole hlasovani,nejsem si jista a chci aby jste rozhodli jak to bude. Protoze to pisu pro vas)!!
Dosla jsem do kuchyne a byla na stole vecere. To je podezdrely bo tam byly svicky.
V:mamiii?
M:ahoj hele trosku zmena planu,mohla bys jit k někomu spat?
V:mami?!
M: mam rande mas 15 minut na to vypadnout,ozvi se jo
V:jasny tak asi zase ahoj no
M:pa,miluju te ozvi se
V:jj pa
Dela si prdel? Ona mi nic nerekla? No nevadi pujdu napsat Kiki jestli muzu k ni. Napsala jsem ji az cestou.
Chat
vlckovaa_v: ahoj zeno,muzu u tebe spat??
k_ikuska: zlato jsem u Patrika a pijeme spolu...promin vynahradim
vlckovaa_v: tak uzivejte,paa
End of chat
Dobre tak pujdu k Danovi.Cestou posloucham pisnicky.
Cesta mi rychle utekla. Stojim pred Danovo bytem,klice maj v kvetinaci takze si můžu odemknout. Vejdu dovnitř,nikde nikdo. Dan asi klasicky hraje na pocitaci a ma sluchatka takze nemozny aby neco slysel..Dojdu k nemu do pokoje a tam me ceka ještě míň mily prekvapeni nez doma...
V:Kristyno? Danieli?
K:Vanes? Co ty tady delas?
V:jak co tady delam snad ty co tady delas? Nemas nahodou chlastat u Patrika a byt s nim? Misto toho mi tady šukáš kluka!
D:zlato to..ja ti to vysvet-
V:drz picu slepici mozku,nemluv na me!
K:Vanees to byl omyl!
V:jo byl a velkej!
V:vy dva jste u me definitivne skoncily! Sbohem!
Po tomhle jsem se sebrala a sla k Patrikovi,zaprvy potrebuju si s nekym popovidat a zadruhy je to nebo spis byla to jeho holka. Cestou jsem koupila ciga, víno, jahodový pendreky a sla jsem.
Zaklepala jsem a otevrel mi Patrik jen v kratasech. Zname se odmalička,diky nasim mamkam. Je hot ngl. Co? Ted uz to rict muzu,Daniel me podvedl s moji nejlepší kamoskou...
P:ahoj,copak bobi?🤭
V:poseres se! Ale nejdriv, muzu tu prespat?
P:ty vzdycky,pojd dal
V:dekuju
P:odloz si veci a pujdem na terasu mamka s tatou jsou u babicky Ivety.
V:s tou se mam rada😂🥰
P:jo,vzdycky te brala jako dalsi vnouce
P:proc mas s sebou vino,ciga a nase oblibeny pendreky? Tuhle kombinaci vzdycky nosis kdyz je neco extremne v pici dobry nebo extremne v pici spatny
V:tak dojdi pro sklenicky,ja ho zatim otevru
P:letim ma pani😂
V:utikej
Patrikuv pohled
Celkem se bojim co se deje bo nevypada ze by z ni salalo stesti. Dosel jsem pro sklenicky a sel na terasu za Vanes.
P:snazis se marne,nikdy ti to neslo
V:hubu drz,parkrat se mi to povedlo
P:parkrat nikdy?
V:picu šišky
P:dej mi to
Vanes pohled
Kdyz Patrik otevrel a nalil vino tak jsme si sedli do ratanovych kresilek ktery na terase maj. Nadech,vydech.
V:myslim ze bys mel otevrit ty pendreky a nic nepít
P:dobre..?
V: no proste mamka ma vecerni rande s nekym o kom nic nevim. Tak me poprosila jestli bych nemohla u nekoho spat..DOPICI
P:CO?
V:musim napsat mamce,ze ziju
Rychle jsem napsala mamce ze jsem u Patrika a spi tu i Kiki,i kdyz nerada ale nehodlala jsem ji to ted vysvetlovat kdyz to jeste nevi ani Páťa
V:no tak pokracuju, no tak me poprosila jestli nemuzu spat jinde nez doma,ze mi to pak vysvetli. A ja ze jojo,tak jsem pobalila veci a napsala Kiki a ona ze spolu chlastate a mate vecer pro sebe
P:vsak jsme se videli naposled v bazenu,dneska tu nebyla
V:ja vim,neskakej mi do toho v tuhle chvili jsem mela uz na krajicku a bylo videt ze i nasrana budu brecet no tak jsem sla automaticky k Danovi,dojdu tam,odemknu,jdu k nemu otevru dvere v tuhle chvíli jsem zacala brecet,extremne
No a ta-tam oni dva su-sukal-li to uz jsem nezvladla a sedle si k Patrikovi do naruce,to byla vzdycky moje nejvetsi safeplace
P:ses pojebala? Oni nas podvedli? Typico at na me uz nikdy nemluvi
V:to jsem jim taky rekla,snazili se mi to vysvetlit ale ja hned vypadla
P:achjo,na princezno dej si pendrek😉😂
V:dekujuu
P:brko?
V:ted ne,nepujdem do bazenu?
P:mas plavky?
V: tak díky tomu ze puvodne jsem balila ke Kiki tak jo
P:tak si pro ne utikej muzes si dat veci bud ke me nebo do pokoje pro hosty,vis kde to je
V:muzu prosim u tebe?
P: samozřejmě
Bylo 19:40 a my sli prave do bazenu u Patrika na zahrade.
V:tvl na to ze je za chvili osm vecer tak je to furt teply
P:ale jo no
Plavali jsme vedle sebe asi 10x tam a zpatky. Potom jsem vlezla Páťovi na záda a ten se semnou okamzite potopil. Hned jak jsme se vynorili jsem se zacla dusit protoze jsem se nalokala vody. Páťa si me pritahl k sobe a pomohl mi to vykaslat. V tuhle chvili jsem mu dala nohy okolo pasu. Nase obliceje delil ne moc velky kousek. Driv by jsme takhle mohli byt hodiny a nic by se nedelo. Jo,jenomze driv neni dneska,dneska mezi nama citim nejakou jiskru,pritazlivost,chteni. Nikdy to mezi nama nebylo. Byl to muj nejlepsi kámoš od dětství a jedina nase pusa byla ve 13 a to jsme se jen ucili vykousnout aby kdyby nahodou.
Patrik se pomalu priblizoval a ja jen zavrela oci. Po chvilce jsem cítila jeho sladky rty od pendreku a vina na těch svých. Vazne se tu líbám se svym neuveritelne hot nejlepsim kamaradem? Jo presne to delam.

Kdyz jsme se odtahli tak si me Patrik chytil pod zadkem a sel pomalu z bazenu ven,nic jsme nerikali,ja se ho jen drzela a on sel. Kdyz vylezl zacala jsem klepat kosu. Hned na me hodil rucnik a na sebe taky. Sedl si se mnou na ratanovej gauc na terase. Svuj rucnik hodil pod sebe a me nechal na sobe zabalenou jak mimčo. Kdyz jsem prestala klepat kosu tak se Patrik pomalu zvednul a sel se mnou do koupelny. Za celou dobu jsme ani jeden nepromluvili. V koupelne me postavil na zem,sundal mokry rucnik,hodil ho nekam na zem a zacal me zase libat a pomalu mi rozvazoval moje mokry plavky. Podprsenka dole. Ja ho chytla za krkem a neprestavali jsme v nasem souboji jazyků. Kdyz mi zacal rozvazovat i spodni dil plavek tak jsem se odtahla. Vzala jeho kratasy a sundala je. Pak jsem se vratila zpatky a venovala se jeho rtům. Kdyz se mu povedlo ze me sundat plavky citila jsem jak me tlaci jeho junior do bricha. Chtela jsem se nejak pohnout nebo neco,ne,Patrik me zase chyta pod zadkem a nese do sprchy. Pustil tam prijemne vlaznou vodu. V klidu jsme se umyli a usušili. Ja si sla pro pyzamo a Patrik jak ocasek za mnou. Chtela jsem se jit prevlict do koupelny a vyfenovat si vlasy aspon trošku. V tom Patrik zavrel dveře.
V:Páťo pust,jdu se prevliknout a vyfenovat vlasky
P:nenenee, nikam nejdes
V: Páťo?!
P: miluju byt Hafo ha,super ha, generál
V:mrda ti?
P:me ne,tebe budu mrdat
Po tyhle větě se mi prisal jak sépie na rty a ja pustila svoje pyzamo na zem a rucnik hapal taky. Chytla jsem Patrika za krkem a on me drzel v objeti a pomalu couval k posteli. Pomalu me polozil a zacal jazykem sjizdet pres krk,prsa,bricho az k vnitrni strane stehen.
Patrikuv pohled
Mozna toho budem zitra litovat ale ted vidim ze to tak proste oba chcem,tak to tak bude. Kdyz zacala stenat pokazdy co jsem se objevil jazykem skoro u jeji pussy tak jsem ji tam jazykem vjel. Byla vlhka a horka. Prohejbala se slastí. Kdyz mi zacala tahat za vlasy a stehnama mackat hlavu tak jsem dostaval signály ze by uz mohla byt a to jsem nechtel,vylezl jsem z ni a natahl se do supliku pro sprcku. Nasadil,dal ji pusu a koukl na ni jestli muzu. Jen kyvla. Pomalu jsem ho do ni zasunul a pomalu zacal prirazet. Zacal jsem zrychlovat a zase spomalil,chtel jsem aby to bylo dlouhy a užitý, kdyz uz zacla vzdychat my jmeno i moje potreby se zacaly ozývat. Přirážel jsem rychle a tvrde ale zas ne moc aby ji to nebolelo,nechci ji ublizit. Chci ji udelat. A dobre. Po chvili jsme se udelali nastejno. Lehl jsem si vedle ni a dal ji pusu na krk. Pak jsem ji udělal cucak.
V:ja tě zabiju ty sukanatore
P:😂😂
V:netlem se a otevri suplik
P:coze?!
V:sup,druhy kolo,ted jdu nahoru ja
P:ty se nezdas
V:coje,prvni sex ma byt uzitej
P:pockej,tys byla panna?!
V:jo
P:ja myslel ze ty a Dan uz..
V:ne,jen me udelal prstama a ja mu vykourila,uz nikdy vic
P:dobre,nasadis mi ho?
V:jo
P:jen jsem ti chtel podekovat a rict ze to je pocta
V:stratila jsem ho diky nekomu kdo mi nikdy nezlomi srdicko, záleží nam navzajem na sobe a tomu cloveku verim na nekonečno procent,takze taky dekuju.
Po tomhle proslovu mi nasadila opatrně kondom a sedla si mi primo na nej,vklouzl do ni rychle protoze byla vlhka jeste z minula. Chytl jsem ji za boky a ona mi dala ruce na bricho. Houpala se dobre,na to ze je to jeji vlastne uz podruhy tak je sikovna. Bokama jsem s ni na sobe jezdil a uzival si to,i Vanes vypadala stastne,spokojene,uvolnene. Za chvili jsem se udelal a ona po me za 3 minuty taky. Ted jsme lezeli v objeti vedle sebe.
P:sprcha cislo dva?
V:jo,ale muzu sama?
P: jasný utikej
Zvedla se a zmizela za zavirajicima se dverma.

Ahoj dneska trochu delší. 1726 slov. Moc dekuju ze to ctete a bavi vas to. Mela by si Vanes neco s Patrikem zacit? Nebo to byl je zkrat a zustanou dal kamaradi? Dejte mi vědět.

Vážně Niku? ( ff Nik Tendo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat