16.

293 12 1
                                    

Vecer jsem uz byla v pohode,oblecena do delsich prilehavych cernych satu a dzisky. V 23:30 kluci nastoupili na stage a ja s tokym a malou Viki byli v pozadi a sledovali. Mela jsem malou v naruci a tancila s ni,zpivala a usmivala se a byla stastna ze jsem tuhle prastenou bandu poznala. Tak jsem se zamyslela ze jsem ani nezaznamenala ze kluci na me mluvi.
D:kote koncime,jedeme spinkat
V:jo...jo uz jdem
Viktor mi vzal uspanou Viktorku z naruci. Domca me vzal okolo ramen a dal mi jeho mikinu,protoze v dzisce jsem klepala kosu. Dosli jsme na hotel a sli do pokoju. Celou cestu jsem sla s Domčou tak jsem s nim byla i automaticky na pokoji.
V:jdu si dat sprchu
D:jojo,jdu si k Jakubovi pro veci tak kdyby cokoliv tak mam mobil u sebe
V:jo neboj
Sla jsem do koupelny vypadala krasne. Sundala jsem si Domcovo mikinu,saty,spodni pradlo a rozpustila vlasy. Z kosmeticky tasky jsem vytahla sprchovy gel,pustila horkou sprchu a 3 minuty jen stala pod tekouci vodou. Namydlila jsem se,oplachla,vypla vodu a chtela se ususit a vlezt do pyzama. Zapomnela jsem si ho v kufru(malej kufrik) .
V:domcooo?
Nebyl tam tak jsem sla pro rucnik a rovnou i pyzamo. Vytahuju z kufru rucnik a najednou se otevrely dvere..
D: Vaneees?
V:kurva!
nez jsem stihla neco rict tak domca dosel k posleli a jen ziral. Ja si mezitim omotala rucnik kolem tela a capla pyzamo
V: domco? vnimas??
D:rikala si neco bobi?
V:original chlap tyvole😅
D:no promin,ale na tebe se nejde nekoukat,ses nadherna
V:no tak jsme se zasmali ja se jdu doumyt a hned ti uvolnim koupelnu
D:v pohode
Ususila jsem se,hodila na sebe pyzamo. No pyzamu ve stylu oversized triko k bokum a takový kratasky jakztakz... Vycistila zuby,ucesala a vysla z koupelny
D:slusi ti to
V:diky
Lezel na posteli jen v kratasech. Veci jsem si dala na zidli a lehla si na postel taky. Lezela jsem na boku a Domča si lehl taky aby jsme si koukali do očí. Najednou se po me natahl a polozil si me na bricho. Lezela jsem mu na hrudniku,poslouchala jak mu tluce srdce a uzivala si hlazeni po zadech.
D:pujdu se umyt a muzem pokracovat
V:hmm,co kdyz ne?
D:notaak,smrdim
V:vonis
D:kecas
V:mmm mozna?
Dal mi pusu na celo,polozil me na postel a sel si dat sprchu.
Lehla jsem si pod perinu a pomalu usinala. Byla jsem v polospanku vedle me se prohla matrace. Najednou se mi nadzvedla perina a v tom okamziku se na me nalepilo telo. Usmala jsem se,chytla ruku hozenou preze me a v tu ranu padla do rise snu.

Ahojky dneska kratsi kapitola,snad se líbí 😁🤗 <3

Vážně Niku? ( ff Nik Tendo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat