İgnore her

29 4 0
                                    

Dimdirek ona sarılmıştim o da karşılık vererek sarılmıştı bana ,ve  
"Taehyungg nasılsın? Seni cok özledim ama bir türlü gelemedim kusura bakma."demişti.Bende ona "sorun yok ben de sen çok özledim jiminshii "demiştim.

Sonra içeri geçmesini söyleyerek kapıyı kapattım ve koşarak kendini koltuğun kollarına bıraktı çok yorulmustu herhalde ve "oh be dünya varmış ,çok yorulmuşum" dedi .bende küçük bir kahkaha atarak "hmm" dedim


Jimin biraz daha dinlendikten sonra kafasını kaldırarak sanki bana bir şeyi merak ediyormuş da onu soracakmış gibi baktı ve bende " hayrola?" Dedim "senin bu yan komşun hani böyle büyük bir evi var        diyerek konuyu açtı  bende sözünü keserek " evet" dedim ," mafya mi ne o, merak ettim baya zengin belli, bir sürü arabası, büyük evi ve korumaları var.

Bende sözünü kesip "ne alaka şimdi hem adam zengin olabilir ne var bunda mafya olmasını nerden çıkarttın" diyerek susup tedirginligimi ona belli etmemeye  çalışmıştım çünkü ne de olsa bir mafya ile komşu olamazdım diye düşünürken sessizliği jimin bozmuştu "nereye daldın taehyung ? Yoksa mafya'yı mı düşünüyordun"


" saçmalama jimin neden onu düşüneyim banane ondan beni ilgilendirmez." diyerek konuyu kapatmaya çalıştım ama lanet olsun ki jimin bir şeye takıldı mı onun peşini asla bırakmazdı ve bu onu her zaman tehlikeye sokardı.

PositionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin