Scary moment

30 3 0
                                    

Yanına gidip tanışmaya karar verdim ve gittiğim gibi kapıdan dışarı çıkmış arabasının yanına gidiyordu bende o heyecanla bi anda " heey!" Demiştim keşke demeseydim. O da bi anda nereden ses geldiğine bakmak için arkasını döndü ve bana baktı ve şaşırmış bi şekilde yanındaki korumasına " kim bu bana mı seslendi?"dedi. Koruması da başıyla onaylayarak " evet efendim, gidip ne derdi varmış sorayım isterseniz?" Dedi.

Başıyla onaylayarak yanıma gelmesini emretti ve koruma yanıma gelip kolumu tuttu bi anda ve " derdin ne senin, bağırıyorsun etrafta" bende kendimi hemen açıklayarak " ah, hayır ben sadece sizin ile tanışmak istedim y‐yan k-komşunuzum da " dedim. Hemen kolumu bırakarak " hey diyerek mi!?" Dedi. Cevabına karşılık " hayır tabiikide" dedim

" peki o zaman bizimle tanışmanın sana ne faydası olacak?"

" bi faydası olmayacak sadece evlerimiz yan yana ve elbet birbirimize ihtiyacımız olur bu yüzden yoksa eğer sıkıntı yok."

Bi anda arkamızdan yüksek sesle bağıran patronuna baktık " HADİ AMA ARTIK IŞIMIZ VAR BURDA SIZIN MUHABBETINIZI BEKLEYECEK DEĞİLİZ!!!!" diye bağırmıştı hemen bana dönerek;

" burada ölmek yerine git bi an önce evine " dedi.

" peki" dedim.

Koşarak patronunun yanına gitti ve özür diledi sonra arabaya bindiler bende sinirden kendi kendime konuşuyordum, " ne var yani tanışsak sanki ölecekler , çakma mafya bozuntuları kendilerini bi bok sanıyorlar"
Derken belime sarılan bi el gördüm
Ve hemen arkamı döndüm telaşla

Jimindi.

" ahh taehyungshii kendi kendine ne konuşuyorsun böyle dedim sana o mafyayi düşünüyorsun diye, doğruları söyle ama taehyung kaç yıllık arkadaşız benden mi saklayacaksin?"

" jiminnn!!! Susar mısın lütfen şu çakma mafya bozuntusundan bahsedip durma!" Diye bağırmıştım

" ooov sakin ol şampiyon alt tarafı yan komsundan bahsettik ne bu tavır ?"

" daha demin tanışmaya gittim ama koruması gelip kolumu sıktı yok benim onlarla tanışmamın onlara ne faydası olacakmış yok beni öldürmeden hemen gitmeliymişim , mafya bozuntusu işte ne olacak!!!" Dedim bağırarak.

Jimin de " sakın ol ilk önce eve girelim bi rahat rahat konuşuruz etrafta konuşmak pek hoş olmaz biri her an duyabilir bizi" dedi.

Bende kafamla onaylayarak , ilerledim

Jimin sessizliği bozarak, kapıyı açarken
" birşey soracağım" dedi.

"Bekle içeri girelim öyle sorarsın "

" e girdik taehyung "

" ya dur bi rahat rahat sorarsın "

" of tamam be"

Gidip koltuğa oturdum ve
" evet sor hadi ne soracaksan"dedim

" şimdi taehyung bu adamın bir sürü silahı var mıdır ki lan bu adam ya bizi öldürürse aman taehyung bırak şu adamın peşini yoksa ikimizi de öldürür görürüz hee"

" heh tam adamına sordun ben mafyayım ya , nerden biliyim jimin hem peşini bırak ne yaa ben onun peşinden koşmuyorum jimin anla şunu artık!!!"

" ay tamam be ne kızıyorsun sende iki şakaya gelemiyorsun taehyungshii"

" sen yapıyorsan gerek yok şakaya "

" sus be "

" aa terbiyesize bak hem suçlu hem güçlü"

" sensen konu terbiyesiz de Olurum mafya da olurum" dedi gülerek

Bende bi tane omzuna geçirerek
" bu aralar iyice azdın sen hee " dedim. " yoksa sen mi aşık oldun bu mafya' ya jiminshii"

" hayır be saçmalama senin olana göz dikmem ben eniştem o benim"

" YA JIMIN ENIŞTE NEEE DOVULMEK MI ISTIYORSUN APTAL!!!!"

" ya tamam sakin ol taehyung şaka yaptım ş- şaka"

" sus artık aptal" diyerek mutfağa ilerledim.

PositionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin