Quatre

478 42 40
                                    

16 Şubat 2023 20:15

Arkadaşlar Birsey dicem de ben dün gece rüyamda 2k kelimeli bolum yazdigimi gordum lanetlendim glb

Bu bolum ya uppuzun olucak yada kippkisa olucak baska secenegimiz yok ozrdlrm.

2 bin kelime yazarsam mutlulukdan aglarim bu arada🦍

21 Şubat 2023 19:30

BEN YANLİSLİKLA BOLUMU SİLDİM KSNGWKFNWKNFSM

bu arada geçen bolum ethana da alfa demisim onu aciklamam lazim bolumde 🚒

Bide ben bölümleri yazar agzindan yazıyorum arada bi karakter agzi gibi dursada o benim yanneee

Bölüme gecelim arttikk sizi cok beklettim

23 Şubat 2023 19.59

YANLİSLİKLA BOLUMU YAYİNLAMİSİM OZUR DİLERİM WJFKWBRNWB

°°°

Durum kontrolü zamanı!

Bu benim en sevdiğim kısımlardan birisidir sevgili okuyucular.

Karakterlerimiz şuan oldukları durumu konuşuyorlar ve ne yapabilecekleri hakkında bilgi alışverişinde bulunuyorlar.

Ah hayır , bu bir bilgi alışverişi değil.

"Stiles , Theo'nun sırtından in lütfen"

"Ama scotty bu adam-"

"Stiles , insene! yapıştı bu bana imdat."

Ortalık biraz karışmıştı.

Sürünün diğer üyeleri Deucalion ve sürüsü ile uğraşırken Theo-Liam ikilisi ucuz bir ceylan tuzağına yakalanmış , Stiles ise Hale sürüsünün ikinci Alfası tarafından kovalanmıştı.

Bu yüzden bazılarının Deucalion'dan kurtulup üçlüyü kurtarması gerekmişti.

Şuan o kadar kötü durumdaydılar ki!

McCall derin bir nefes alarak durumu özetleyemeye karar verdi.

"Buraya odaklanın lütfen ,Hale sürüsünün varlığını bile bilmiyorduk. Bu demek olurki buralardaki tek sürü biz değiliz ve bundan haberimiz olmadı. Ayrıca liderleri Derek Hale , Peter'ın yeğeni ve Peter'da yaşıyor. Hale Stiles'ın varlığını biliyor bu da Stiles artık eskisinden daha az güvende demek. Deucalion ile karşılaşamıyoruz ve acilen birşeyler yapmamız gerekiyor. Malia olmasaydı işimizi bitirmişti çocuklar."

Ne yapacaklardı?

Ah..Muhteşem zeki Liam Dunbar burdaydı neyseki!

"Hale sürüsünden yardım istesek olmaz mı yani?"

Stiles yamuk görmeye başladığı çocuğa şaşkınlıkla baktı.

"Liam çok mantıklı birşey söyledi çocuklar! Yem olmak istiyorsak hemen gidebiliriz tabii"

Liam göz devirip yanaklarını şişirmiş , saniyeler sonra ise gülmeye başlamıştı.

Theo dediklerinden sonra sırtında ki Stiles'ı bacaklarından tutup ters çevirmiş , tabiri caizse silkeliyordu.

chatty / SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin