День третій

172 27 18
                                    

День 3.
Була лише сьома ранку, а Фелікс з Хьонджіном вже стояли біля великого червоного серця з надписом "Скадовськ", місця, де два дні тому вони гуляли, признались в своїх почуттях і почали зустрічатись. Річ у тому що сьогодні вони відвідають острів Джарилгач, який також називають "Українські Мальдіви" через світлий, майже білий пісок і чисту блакитну воду. На фото виглядає шикарно, в реальності точно ще краще.
Дорога зайняла трохи більше години і ось вже корабель прибув на острів.
Джарилгач довгий і вузький, тож перейти з одного берега, де можна було хоч і дуже слабо, але побачити Скадовськ. З іншого боку море було глибше і темніше, це був вихід у відкрите море, якщо дуже постаратись можна було побачити Крим.
–Побігли в море! –крикнув Фелікс й помчав на протилежну сторону острова.
Хьонджін весело усміхнувся і побіг навздогін Лі. Вони зразу зняли з себе одяг залишившись тільки в шортах й пірнули у воду.
–Ліксі, пливи до мене.–Хван помахав Феліксові рукою.
Лі поплив до нього.
–Ліксі, ти сьогодні такий красивий, не можу відвести очей.–сказав Хьонджін й обняв Лі.
–Ти такий смішний. Завжди кажеш про те що я красивий і цілуєш просто на людях.
–Але ти мене таким любиш?–Запитав Хван.
–Джіні, звичайно люблю. Я кохаю тебе більше, ніж будь-хто в цьому світі.
Хьонджін ніжно, майже невагомо торкнувся губ Фелікса своїми.
–Джіні...
Хван здивовано дивився.
–Давай сьогодні без сексу. Мене надто сильно болить тіло після того, що ми робили минулі 2 дні.
–Хахаха, я думав це щось серйозне. Налякав. Добре, сьогодні без сексу. Тебе десь болить? Може підемо на корабель швидше? Він буде через півтора години.
–Хахаха, все добре. Ти такий милий коли турбуєшся про мене.
–Але ти всеодно давай поправляйся, не думаю що зможу довго терпіти. Треба скористатись цими днями на повну.
Хьонджін хитро усміхнувся дивлячись Феліксові в очі.
Наступні кілька годин парочка просто купались в морі, ходили до маяка, розглядали крабів на дні і маленьких медуз яких годі й побачити. На відміну від Скадовська, тут не було медуз які жалять, лише маленькі прозорі "желейки", таке полегшення. Близько 16 години корабель відправився назад в Скадовськ. Повернувшись в номер, вони лягли спати в обнімку, обговорюючи такий насичений день.
Минув ще один день, до кінця залишилось лише два.

ВИБАЧТЕ МОЮ ДУРНУ ГОЛОВУ, я зробила з Хвана якусь секс машину, на заставці фанфіка Фелікс брюнет, а Хьонджін блондин, має бути навпаки. Короче, можливо цей фф комусь і сподобається, але я не дуже ним задоволена.

Сонце, море і пісокWhere stories live. Discover now