NOTÇUK

130 3 0
                                    

Biliyorum bıktınız notlardan ama bu gerçekten çok önemli.  


evet arkadaşlar  benim lanet sınavlarım başladı 29 Mayıs'ta hepsi bitiyor. One Direction şarkı kesitlerinde hazırda iki bölüm var.  Bu yüzden 29 Mayıs' a  kadar sadece iki bölüm gelecek. Zaten yb yi şimdi paylaştım :) Sınavlarım bittikten sonra Ed Sheeran şarkı kesitlerine başlayaccağım. Onda hazır bölümüm olmadığı için paylaşamıyorum. Geçen haftalarda paylaştığım tek bölümlük "Can we start again" adlı hikaye paylaştım. Arkadaşım "BELALI" adlı hikayeyi final yapacak yakın zamandan. Finali yazmak için sınavlarının bitmesini bekliyor. Bende "STAY STRONG BEAUTIFUL" adlı hikayeme yb yazmaya başladım. Zaman buldukça yazmaya  çalışıyorum. Ama Canan diye bir arkadaşımla hikaye yazıyoruz. Biz bu hikayeyi ekim 2014 de  whatsappda grup açarak başladık Sadece ikimiz varız. Konuşma şeklinde O Harry ve kendisi ben ise Justin ve kendimim. Ordaki konuşmaları bur da düzenleyerek hikaye olarak paylaşacağız ve aynı zamanda başka güzel bir kurguda hikaye paylaşacağız. Aynı zamanda Şarkı Sözleri & Çevirileri, Şarkı önerileri, Hayatım ve Kalp Kırıklıklarım adli kurgu olmayan hikayelerimede yazın bol bol bölüm yazıp kaydedicem böylece okul zamanı sınavlarım dahi olsa paylaşma imkanım olacak. Aralarda tek bölümlük hikayeler paylaşmayı düşünüyorum. Yani 29 Mayıstan itibaren lanet sınavlarım bittikten sonra her şey düzene oturacak. Youtube hesabım dan yaptığım videoları izleyebilirsiniz. https://www.youtube.com/channel/UCuIxtCznzY6R5itsRVodbdg/videos aynı şekilde videolarda yazın bolca çekip koyacağım. Sosyal ağ hesaplarımı biyografim de paylaşacağım. Sizleri çook seviyorum. Hikayeleriniz varsa bana link atın hikaye önerileri adlı hikaye çıkarıp hikayelerinizi paylaşacağım. Sizleri çok seviyorum hepinizi öpüyorum.



http://strawpoll.me/4188917


http://strawpoll.me/4425271

öneri şarkılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin