Saçma sapan seslerden uzak evimde oturuyordum. Rastgele açtığım bir filmi seyrederken aynı anda tavuk citirlarimi yiyiyordum. İş telefonum calmisti. Bu sefer ne istiyordu sürtük.
"Evet ne vardı?"
"Linux Apartmanı 3. Kat. Senindir bebeğim."
"Apartmanlari sevmediğimi daha önce belirtmiştim sanırım ?"
"Sana neyi sevip sevmediğini sormam, senin istediklerini yapacağım anlamına gelmez güzelim."
Keşke bana daha yakın olsan Bay Micheal.
"Ella, git ve söyleyeceklerimi yapmaya hazirlan."
"Tamam gidiyorum."
Dit dit.
Kendi elimden şehire 1 saatte anca gidebilirim. Merkezde çok fazla gerizekalı insanlar var ve damarima basiyorlar. Bunun yapılması gereken son insanım sanırım.
Eşyalarımi alıp arabaya atladım ve Micheal'in bana tuttuğu daireyi buldum. Karşıdan küçük gozuksede içi gayet büyüktü. Eşyalarımi yerleştirdim ve sıcak bir duş alma hevesiyle banyoya giderken o lanet telefon yine zirlamaya başladı.
"Ne var? Evimde bir rahat duş alamayacak mıyım ?"
"Arayacagimi söyledim bebeğim."
Lanet herif işte.
"Acele edersen sevinecegim Micheal."
"Tam karşı dairede oturan Lily adında bir kadın. 27 yaşında ve henüz 2 senelik evli. Çocuğu Olmuyormuş."
"Yazık."
"Ona iyilik yapmış olacaksın. Temiz hallet."
"Benim payım ne olacak Micheal?"
"150.000 civarı."
"Ah tatlım, ne zaman benim sayilarimla konusacagiz?"
"Ben istediğim zaman."
Telefon suratima kapanır.
Ah Micheal.. İstediğim zaman ona ulasmami engelleyen her şeyi asabilecegimi bilmeden bana bu şekilde davranıyor. İstesem onu oldurebilecegimin de farkında..***
Kendimi tanitmama izin verin. Ben Ella Cast. 26 yaşındayım. (multimedya Ella)
Ailemi tanıtmak isterdim fakat 5 sene önce oldurulduler. 1 sene boyunca kendime gelememistim. Fakat ondan sonra intikam almak amacıyla bende bir işe başladım. Tesadüfen girdiğim bir ofis hayatımı baştan aşağı değiştirdi. BAY Micheal'in ofisi. Çeşitli sorular sormuştu bana.
-İnsanları sever misin?
-Peki ya ailenin katilini ?
Bu son soru canımı sıkmaya ve ayaklanmama neden olmuştu.
Omzunda bir el hissettigimde buraya hiç gelmemiş olmayı dilemistim.
"Otur."
Sonrasında bana bir teklif sundu Bay Micheal.
"İstemez misin ailenin katiline bunu ödetmeyi?"
"Na-nasil?"
"Katil olarak."
İlk söylediğinde anlamamistim ama 5-6 saniye sonra başımdan aşağı kaynar sular dokulmustu.
"Yapamam Bay Micheal."
"Soru sordugumu hatırlamıyorum Bayan Ella."
İşte böyle başlatıldım bu işe. Micheal bana hep "Hakedeni öldüreceksin." Diyordu. İlk verilen görevleri yapamadım. Her yapamadığı görev için daha zorlu işler verildi. Bir fahise gibi saymakla tehdit etti beni. İlk oldurdugum kişi Bayan Jane. 29 Yaşındaydı. Haftalarca aylarca ağladım fakat en ufak bir nezaket ya da merhamet olmadı hiç bir zaman. Micheal hep emir yağdırdı. Sürekli takip edildim. İzinsiz bir şey yapamadım.
Ama şimdi alıştım artık her şeye. Eskiden aldığım paranın 2 katını alıyorum ve isimde ustayim. Oldurdugum kişinin izine rastlamiyorlar. Bizim bir kuralımiz var:
"Her zaman temiz hallet, Ella."
İşte benim işim de bu para karşılığında öldürüyorum. Siz nasıl dersiniz bilemiyorum. Ama sanırım sizi deyiminizle ben "Kiralık katilim".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
Mystery / Thriller"Kaç para istiyorsun?" diye sordu Kahvemi yudumlarken. "265.000" "Fakat bu çok fazla." Ayağa kalkıp arkasına geçtim. Ürperdigi her halinden belliydi. "Ben hırsızlık yapmıyorum bebeğim, ben öldürüyorum." Nefesi kesilmisti. "Ve sanırım senin için de...