assolist hyunjin

211 22 16
                                    


Ertesi gün cumartesi

Changbin'in gözünden

Saat sabah 09:30 gibi kalkıp hızlıca duş almıştım bugün jisunglar ile buluşacaktık heyecanlıydım.

Sıcak duştan sonra günlük bakımımı yapıp üstüme rahat bir o kadarda şık kıyafetler giymek için dolanan yönelmiştim.

Altıma gri bir tane eşofman giymiştim üstüme ise düz beyaz bir tane t-shirt en son takılarımı takıp odadan çıkmıştım.

Ayakkabılığın oraya gittiğimde en sevdiğim kot cekettin orada olduğunu fark ettim ve direkt üstüme giydim (en sonda bütün kıyafetleri koyacağım.)

Saat 11:05 geçiyordu buluşma saatine daha çok olduğundan kulaklığımı takıp yolda yavaşça yürümeye başlamıştım.

~

Sonunda buluşma yerine gelmiştim. Saat 11:45'di. Güzel bir masaya oturup bizimkileri beklemeye başlamıştım çok geçmeden yanıma oturan beden ile o tarafa dönmüştüm. Jisung gelmişti tamam sakin olmam lazım gerçekten mükemmel olmuştu. Üstünde pride bayrağı renklerinde -aralarında siyah rengin- olduğu bir t-shirt giymişti altında ise siyah şort ve o mükemmel takıları.

"Oh selam Changbin Hyung" Hyung mu hyung ne ya.

"Selam Jisung ve bana Hyung demene gerek yok" yüzünde sıcak bir gülümseme vardı. O gülümseme beni de gülümsetmişti.

Aradan biraz zaman geçmişti buluşma saatine tam tamına 10 dakika kalmıştı ama ne gelen var ne de giden.

"Galiba ikimizde bayağı erken geldik" jisungun dediği ile ona bakmıştım. "Evet galiba erken geldik" aramızda garip bir çekim var gibi hissediyordum. Umarım bu çekim kötü bitmez.

Biraz zaman geçmişti ve Chris ile felix gelmişti.

"Selam gençlik" Felix'in dediği ile ona selam vermiştik. Üstünde unicorn yazan bir t-shirt vardı altında ise mavi bir kot pantolon.

"Diğerleri nerede kaldı acaba" Chris hyungun dediği ile ona bilmiyorum şeklinde kafamı salladım. Üstüne bakınca bad boy havalarında giyindiğini fark etmiştim. Ah Chris sen büyüdün de bad boy mu oldun anam anam.

Sonunda Minho gelmişti giydiği kıyafete bakınca agucuk bugucuk diyesim gelmişti aşırı tatlı olmuştu. Üstünde yeşil bir tane sweet altında beyaz bir tane pantolon vardı ve galiba tek tatlı bulan ben değildim.

"Minho Hyung çok tatlı olmuşun" Felix'in dediği ile Minhonun yüzünde kocaman bir gülümseme yerleşmişti.

"Sende çok tatlı ve şık olmuşun civciv" kurduğu cümleden sonra Felix'in yanına oturup saçlarını karıştırmıştı.

Sonunda Seungmin ve Jeongin gelmişti. "Geç kaldığımız için üzgünüm Jeongin fotoğraf çekilmekten evden çıkanadı da" Seungmin'in dediği ile gülmüştük. Üstüne beyaz bir t-shirt giymişti altına ise siyah bir şort. "Gözlükler yakışmış Seungmin" Chris Hyungun dediği ile utanmıştı. "Teşekkürler Hyung" ikinci bir Hyung vakası geliyor.

ARAMIZ DA SADECE 2 CM VAR / ChangsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin