Bay min:
Yanlış biliyorsun ben mafya falan değilim bu nereden çıktı?!Hadi ama bay Min bunu kalkıp 2 gün sonra mı söylemek düştü aklınıza?
Ben sizi cidden zeki bir insan sanardım.
Bay Min:
Sana laf yetiştirmek yerine senden daha önemli işlerimi yapmak daha cazip geldi diyelim.Hem Taehyun'un neden bir korumaya ihtiyacı varsa artık?
güzel annemin hatrı için|
Bay Min sizin kamal'a neden ihtiyacınız varsa aynısından
Bay Min:
Bu sikik ne boklar yapıy|
Bak sınırlarını aşıyorsun eğer devam edersen bulunduğun delikten seni çıkarır kelleni uçururum.
Pisi pisi-kuçu kuçu
Pisi pisi:
Hey hoşuna gidebilecek bi bilgi buldum😁Söyle?
Pisi pisi:
Hah paşama bak sen! sence bu kadar kolay söyler miyim sandın?🤪Pışııııııııık🌵
Geçen gün ki dayak yetmedi mi ya😫
Pisi pisi:
Bak zaten hala sinirliyim birde bundan bahsediyor😤.
Ya sevgilimin yanında senin yüzünden küçük düştüm👹.Sen jelibonlarımı🖤💜💙💚💛🧡❤ yemeden önce düşünecektin bunu!!
Pisi pisi:
Lisaşkımın💞 aldığı sweatshirtümü💖 giymeseydin ve yırtmasaydın.
Kes kes
Sanki bilerek yaptım Bay kang'a saldıran adamlar çamur fırlatmasaydı olmazdı. Bilirsin ben temiz dövüşürüm.Pisi pisi:
Temiz dövüş mü?!
Bu ikisi bile yan yana bile olmuyor aptal!!Ne saçmalıyorsun ya, ben seni döndükten sonra anneme ipucu burakıyormuyum.
Pisi pisi:
Kes ya geçen sefer sırf annem görsün diye kopardığın🥺saçlarımı peçete nin arasına koydum sırf dayak yememek için 5 dk'da kanser yaptın beni.Bay Min:neden cevap vermiyorsun korktun mu lan!
Bay Min:tamam, bu kadar korkma, mafya olmadığım için seni öldürmem. Ben temiz bir iş adamıyım.
Götüm de temiz😒
Pisi pisi:
Ne diyorsun aptal bir zahmet temizle o boklu götünü🧐Heh nerede kalmıştım.
Söyleyecek şeylerin var mı yok mu?
Pisi pisi:
Var hemde bomba 💣
He he he heBekle eve geliyorum şimdi🤗
Pisi pisi:
Canım sen yorulma şimdi buraya kadar hem bay Kang eniştecim kızmasınYok yok sen akıllanmazsın ne eniştesi lan enişte dediğin poposu sakızlıdır.
Bekle bekle
Pisi pisi:
Ay hoşt ulan gelme çok pis yaparım.Sen asla akıllanmassın bekle kapıdayım hazırlan bebeğim.
Round 1
Pisi pisi:
Gelme lan git git
Git git cinler git git
Yallah cinler yallah
Pislik cinler pislikNeredesin lan nereye saklandın hem ELBİSELERİN NEREDE!!
pisi pisi:
Sen beni dövmeye geleceksin ben evde kalacak yok hastamı ha ha ha haNeredesin?!
Pisi pisi:
Anlaşma yapalım.
Sen bana çok istediğim Chanel çantasını al ve 1 hafta lisa'da kalmama izin ver ve okul gezisine gitmeme izin ver bende o çok sevdiğin bay Min hakkında güzel bilgiler veriyim.oh oh başka emriniz?
Pisi pisi:
Günün üç saatinde yenilen bulaşıklar sende. Bide haftada 2 defa camları ve dolapları sil. Hergün tuvaleti yıka ayrıca kıyafet dolabımı hergün iki kere topla ve beni hep okula sen bırak.Jennie bebişim salakmısın sen!!
İlk ikisi kabul.
Pisi pisi:
İlk üçü.Şansını zorlama üçüncü maddeyi unut istemiyorum.
Pisi pisi:
Offff tamam.Nasıl olsa ikna ederim|
Dökül.
Bay min-05*****
Şu kendi kendimize triplere girmeniz varya🤭
Bari benim hakkımda bilgi bulabildiniz mi?
Malum iki gündür beni araştırıyorsunuz.🥰
Halbuki değersiz biriydim gözünüzde😊
Bay Min:
Saat 17:23 bende diyorum nerede kaldın.
Saçmalama saatin gelmiş ya.En azından bir saatim var benim.Gelip geçici, ya sizin gibi 7/24 düşünemeseydim😫
Ah bay Min 2 gün sonra görüşürüz
Öptüm bayyy🙌
Bay Min:
Sikik|
Seni bulunca|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Catthemeow' Sope
FanfictionBay Min, size yazmam için beni bay Kang gönderdi? Okumayın aww hem yazım hatası çok hem klişekeri sikmişim şuan hataları düzeltmek içinde çoooook üşengeçim