Son kez önüme düşen saçlarımı düzelttim ve yeşil ayaksbılarımı giydim.
Aşırı heyecanlandığımdan dolayı ellerim terlemişti.
Terli ellerimi tuluma sürtüp komedinin üstündeki beyaz dosyayı aldım.
Evin bunaltıcı havasından kendimi hızla dışarı attım.
Kalbim şuan aşırı derece hızlı atıyordu bir kaç defa soluklandım ve kanının önündeki siyah araca bindim.
Kaç kere kere dim gelebileceğimi söylesem de araba göndermişti.
Ben kendi kendime ne kadar tatlı olduğunu düşünürken geniş arabaya bindim.
Hızla şöföre selam verdim ve her onun evine yaklaşırken hızlanan kalbimi yavaşlatmaya çalıştım.
Hiç bir şekilde yavaşlamayan kalbim ile büyük malikaneye baktım.
Arabadan çıkarken hafif yağmaya başlayan yağmur ile hızlı adımlarla kapının önüne vardım.
Yağmuru severdim ama özel bir günüm olunca kıyafetim mahfolmasın diye asla sevmezdim.
Kapı zilini çalar çalmaz hızla kapı açıldı.
Üstüne giydiği bol pijama ile ve yarım atlet tarzında bir t-shirt ile normal kıyafetleri arasında büyük bir fark vardı.Ben onu incelerken o da beni süzüyordu ve hızla elimden tutum içeri aldı beni.
"Allahtan araba gönderdim yoksa bu halini herkes görürdü"
"Neden çok mu kötü" ben jennienin ana-dur aq o benimde anam neyse boşver.
"Ne demek kötü aşırı güzel olmuşsun"ben jennienin anasını seveyim canım ya
Küçük bir gülümseme bıraktım ve beni salondaki koltuğa kadar götürmesini izledim.
" burada kal sıcak bişeyler getirecem"
Elimdeki dosyayı bıraktım ve mutfağa giden onu izledim.
üst dolaptan aldığı çikolatayı kupa bir iki bardağa boşalttı ve hızlansıcak sütü üstüne döktü.
"Eee nasılsın?"
"İ-iyi sen? "
"Seni gördüm daha iyi oldum aslında"
"Sıcak çikolata için teşekkürler"
"Severmisin? "
"Tabi kim sevmez ki"
"Evet ben de severim,odama geçelim mi? "
"A-aslında burası i-iyi ya~"
"Zaten şaka yapmıştı hahahah şu yüzünün haline bak hahahah belki gecenin ilerleyen saatlerinde geçeriz hadi gel ben bize akşam yemeği hazırlattırdım"
"N-ne"
"Ben yapacaktım ama mutfağı batırdığım için bayan Coi bana kızıp beni dışarı çıkardı yani ben hazırlayamadım malesef"
"Ben aç değilim"
"Hadi gel hope kendi evinmiş gibi rahat ol"
Bitirdiğim sıcak çikolatayı önümdeki sehpaya bıraktım ve beni mutfağa çekiştirmesine izin verdim. Hemen onun karşısına oturdum ve önüme yapılan bir kaç yemeği koydu.
"Bunlar hepsi bitecek"
"Oki~ afiyet olsun"
"Sanada"
Hemen o da kendine bişeyler koyarken ben lezzetli yemekten bir çatal ağzıma aldım.
"Waw çok güzelmiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Catthemeow' Sope
FanfictionBay Min, size yazmam için beni bay Kang gönderdi? Okumayın aww hem yazım hatası çok hem klişekeri sikmişim şuan hataları düzeltmek içinde çoooook üşengeçim