Розділ 1 - Канзас "Хто старе згадає..."

39 1 2
                                    

Акт 1 – Знайомство з агентами

2020 рік

Друге січня, ніч.

Штат – Канзас

Готель – Домінація

Грає – J. Cole – She Knows

Жовте таксі їде  нічним містом. На задньому сидінні авто сидить чоловік одягнений у сіре пальто. Він поправляє пін на рукаві – значок у вигляді чорної труни з білим хрестом. Втомлено й повільно він вдихає повітря з напіввідчиненого вікна машини. У темряві салону рогівки його очей трохи блищали жовтим кольором.

Таксі під'їжджає до готелю. Чоловік виходить з машини, дивиться на велику будівлю, прикрашену червоною вивіскою з назвою закладу – "Домінація"!

Його волосся сиве, хоча обличчя дуже молоде.

Вхід в будівлю йому відчиняє лакей. Білі кросівки ступають по блискучій темно-золотій плитці. Чоловік зупиняється та залишає своє пальто в гардеробі. Він стоїть в чорних штанах і чорній сорочці, запонки на комірі якої з кожної сторони закріплений сріблястий хрест з червоною вставкою. З гордо піднятою головою чоловік підійшов до консьєржа та показав йому  клубну карту. Консьєрж трохи здивовано поглянув своїми червоними очима в його жовті. Однак побачивши пропуск, одразу робить дзвінок: щось тихо повідомляє у слухавку, а потім вказує на ліфт у кінці хола. Молодий чоловік киває і йде до ліфта повз натовп людей, які також здивовано дивляться на нього червоними очима. Зайшовши у ліфт, він натиснув кнопку. Лише за зачиненими дверима чоловік вперше видихнув та вирівняв голову. Вийшовши з ліфта, він йде по довгому коридору й у самому кінці помічає лише одні великі подвійні двері з золотими візерунками. Діставши телефон з кишені, він вимкнув звук, а після перевірив свій одяг. Піднявши руку, чоловік поглянув на золотий годинник.

– "Шукаєш втрачений час, Алевтин?" – сказала молода дівчина, підходячи ближче до нього. Вона була в чорному костюмі, чорних туфлях та в білій блузці. А її чорняве волосся було зав'язане у хвіст.

– "Хіба що твій, Агато!" – поправляючи рукав, промовив чоловік. – "Ти запізнилася! І якого дідька ти тут взагалі робиш?"

– "А ти прям стояв і очікував? – зухвало відповіла дівчина. – "Запізнення властиво всім дівчатам, навіть, якщо вони мертві. А відповідаючи на твоє запитання, мабуть, я і є твій напарник".

52 Штата ночи ( В разработке)Место, где живут истории. Откройте их для себя