Вступ ( Пролог)

43 1 0
                                    

Ніч.

Звук метронома...

Ви повільно відкриваєте очі, виявивши, що сидите на м'якому, шкіряному кріслі в темній кімнаті.

Перед вами силует чоловіка. Він включає лавову лампу на столі, яка віддає приємним, червоним кольором.

– Вітаю, – голос чоловіка  звучить  приємно та спокійно, він навіть розслабляє. – Мене звуть Джордж Крейг і я Ваш провідник, – пальцем він зупинив метроном та поклав руки перед собою на письмовому столі.

– Провідник в історіях, які були чи могли бути насправді, адже навіщо ще потрібна історія, якщо про неї не можна розповісти? Прошу пробачити мені цю театральщину. Спектакль тіней тут для того, щоб ваші очі звикли, закрийте їх, зараз я увімкну світло – продовжив він.

Ви заплющуєте очі, роздається клацання, і Ви відчуваєте як під віками спалахнуло світло. Розплющивши очі, Ви бачите натяжні стелі з вбудованими лампами, а перед собою чоловіка, якого наважуєтеся розглянути. Йому за сорок, але він не виглядає старим.

Постукавши різні кнопки біля дошки, він повільно розвернувся, сів за стіл. А вимкнувши лавову лампу, він прибрав і її під стіл.

– Зовсім скоро тут буде тепліше. А поки, дозвольте мені познайомити Вас з кімнатою. Все у ній дуже дороге, під стать того, чого заслуговуєте Ви. Приємне коричневе крісло, на якому Ви сидите, цей чорний офісний стіл, виготовлений із справжнього ебенового дерева з острова Шрі-Ланка. Мій стілець із такого ж матеріалу. За моєю спиною пробкова дошка, – він показав назад великим пальцем і додав: «Вона знадобиться нам пізніше».

– Зліва від Вас – велике панорамне вікно з видом на цвинтар, який завжди буде освітлений місяцем. Ми знаходимося на третьому поверсі. Праворуч стелаж різних книг та кілька порожніх поличок, у майбутньому там з'являться ваші здобутки. Ззаду подвійні двері, а над ними круглий чорний годинник, – Джордж продовжував описувати обстановку кімнати.

Оглянувши кімнату і перевівши свій погляд на Джорджа, ви помітили, що на столі з'явилися дві книги. Джордж виставив долоні, вказуючи на них.

– В одній Лор та Бестіарій, в іншій – сама розповідь. Прошу Вас для початку ознайомитись з першою, потім перейти до другої. Звичайно ж ми робитимемо паузи, підбиватимемо підсумки, а я більше розповім Вам про себе та свого роботодавця, який є автором цього твору. Прошу Вас, – складаючи руки разом, сказав Джордж, – починайте як будете готові і акуратніше зі сторінками, не поріжте пальці.

Головний трек оповідання :  

52 Штата ночи ( В разработке)Место, где живут истории. Откройте их для себя