Hikayemi okuyup oy verdiğiniz için teşekkür ederim.🤗
İYİLERİN İNTİKAMI KÖTÜLERİN GÜNALARINDAN DAHA ACIMASIZ OLUR📌
Gittiğim yol sandığımdan daha karanlık ama ben korkmuyorum.Önüme kim gelirse gelsin hangi tuzaklarla geliyorsa gelsin herşeyle baş ediceğim.Tek başıma da olsam savaşacam.Belki şuan çaresizim ama bu yoldan bir gün başarılı şekilde çıkıcam.Karanlık bir odadayım.Ağzım bantlanmış halde elim ve ayağım sıkı bir şekilde bilinmeyen ama canımı acıtan bir iple bağlanılmış.Hiç bir yerden ses gelmiyor.Daha dün Serkan'la hayallerimizin yolunda ilerliyorduk fakat bugün ise Serkan'la yollarımız ayrıldı daha doğrusu koptu.Odaya daha dikkatli bir şekilde baktığımda duvarda Serkan'la birlikte çekilmiş bir fotoğrafımız vardı.Tam gözümün ucuyla dikkatli bir şekilde baktığımda ikimizin arasında kan rengine bürünmüş ok vardı.Birden bir ses duydum odaya biri girmişti kim olduğunu bilmiyordum ama karanlıkta kara gözlerini görüyordum.Odanın ışığını açtı ve beni dün kaçıran adam vardı.Karşımda dik bir şekilde duruyordu.Onu incelediğimde kol kasları belirgin kalın dudaklı kara gözlü benden biraz uzun boya sahipti.Beni inceledikten sonra
"Beni incelemeyi kes. Sana 3 soru soracam üçüne doğru cevap ver."
"Bir kere sen beni inceliyorsun pislik adam hem ben kim oluyorumda sorularına cevap vereyim?"
"Çok asi bir kızsın.Ama cevap vermek zorundasın.Çünkü intikam yeni başlıyor ve canın çok yanıcak.Haydi 1.sorum şu:Serkan senle birlikteyken başka bir kızla seni aldatıyor muydu?
"Sen ne diyorsun?Serkan bir tek beni sevdi.Hep yanımdaydı."
"Tamam.Bilmiyorsun.2.sorum su:Annenle babanın ölümüne sebep olan kişinin Serkan olduğunu biliyor musun?"
"Sen nasıl oluyorda bu pislik cümleyi kurarsın pislik adam?"
"Tamam.Bunu da bilmiyorsun 3.sorum şu:Sence senden ne istiyorum?"
"Bende diyorum ya benden ne istiyorsun pislik adam?"
"Bana pislik demeyi kes.Hem senden istediğim şey canını almadan önce canını yakmak mavi kız"
"Bana bak benim seninle hiç bir işim yok beni serbest bırak yoksa seni burda boğarım."
"Bu halde mi beni boğarsın?Çok komik.Boşuna bağırma kimseye ses gitmiyor o gırtlağına yazık.Biraz sonra adamlarım gelip seni çözücek ve seni Serkan'ın seni aldattığı kızın yanına götürecekler.Bende sonra geliceğim mavi kız."
Birden kapı sert bir şekilde kapandı Ağlıyordum yoksa bu adamın dediği şey doğru muydu?Beni aldattığı bide katil olması bu olamaz çünkü annem ve babam için üzüldüğüm günlerde Serkan hep yanımdaydı bana o kazaya sebep olacak kişiyi bulacağına söz vermişti.Birden kapı açıldı bahsettiği adamlar geldi beni çözüp ağır adımlarla koridordan düz bir şekilde bir odaya koydular.Köşeye baktığımda arabadaki kız ordaydı.Daha doğrusu Serkan'ın beni aldattığı kızdı.Sarı saçlı mavi gözlü benden biraz kısaydı.Bende mavi gözlüydüm.Acaba Serkan nice mavi kızları sevmiştir.Kız bana dönüp:"Selam demek sen de kafese girdin.O zama kafesimize bir isim verelim.Buldun senle ben mavi gözlüyüz kafesimizin adı:mavi kafes olsun.Hem ikimizde Serkan'ın kurbanıydık"
"Ben seni tanımıyorum.Ama sen beni nasıl tanıyorsun?"
"Öncelikle benim adım Melisa seni dün arabadaki konuşmalardan duydum.Ellerinde fotoğrafını görünce arabanın yanındaki kızın sen olduğunu anladım o an sana kaç dedim fakat kaçamadın."
"Peki bunlar bizden ne istiyor?"
Birden arkadan bir ses duydum.
"İkinizden istediğimiz şey İNTİKAM almak.""Pislik adam hangi intikamdan bahsediyorsun?"
"Mavi kız anlatamam.Hadi bakalım İntikamın birinci bölümü uyşturucu bağımlısı olmanız"
" Sen ne diyon herif?"
"Ne demişler iyilerin intikamı kötülerin günahlarından daha acımasız olur"HEPİNİZİ SEVİYORUM❤OY ATMAYI UNUTMAYIN📌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHİDİM AY
Random"Keşke yapmasaydın" "Yaptım" "O zaman arıyorum" "Yapamassın" "Yaptımda"