"Renjun ile Jeno gelmiyormuş. Devam edelim biz."
Dedi Haechan yanıma otururken. Merak ediyordum, ama merakıma yenik düşüp çocukların eline koz vermek istemiyordum. Her şeyi yanlış anlıyorlardı.
"Neden gelmiyorlarmış? Önce geleceğim demişlerdi."
Mark benim yerime sorduğunda içim rahatladı. Ama dinlemiyor gibi yapıp telefonumla uğraşmaya devam ettim.
"Ne bileyim, detay vermedi."
Ondan sonra Chenle girdi muhabbete. Sanki bu konularda çok bilinçliymiş gibi, konuşmaya başladı.
"Aralarında başka bir şey var gibi. Hatırlıyor musunuz? Renjun'ın kimseye bahsetmediği uzun zamandır hoşlandığı biri vardı belki Jeno'dur?"
"Saçmalama, Renjun ben varken yapmaz öyle bir şey."
Dedim. Dayanamayarak. Çoktan Haechan'ın eline koz verdiğimi hissediyordum.
"Sen telefonunla uğraşmıyor muydun ya?"
Yüzüne bakmasamda sırıttığını görüyordum.
"İyi de sen ne alaka Hyung? Ayrılalı kaç ay geçti. 3-4 ay mı ne çıktınız zaten. Hani arkadaş olduğunuzu söylediniz, Renjun neden seni önemseyip aşkını görmezden gelsin ki?"
Jisung'da lafa atlamıştı. Bu iki küçük neden bilmiş bilmiş konuşuyorlardı ki?
"O benim arkadaşım, eski sevgilimle görüşürse bana ihanet etmiş olur."
"İyi de yakın arkadaşlar birbirine aşık olmamalı diyen sendin. Jeno ile çıkmaya başladınız sonra?"
Haechan'ın lafa karışmasıyla ofladım. Hepsi üzerime oynuyordu resmen.
"Hem belki de ihanet eden sensindir. Sonuçta belki de Renjun en başından beri Jeno'dan hoşlanıyordu."
Mark'ta üstüme geldiğinde kapı çaldı. Kaçmak için kapıyı açmaya gittim. Jeno ve Renjun'ın gelmeyeceğini düşündüğümden şaşırmıştım onları görünce.
"Hani gelmiyordunuz siz?"
"Gelmeyeceğiz demedik ki, geç kalacağız dedik. Pizza da aldık. Merak etme en sevdiğinden de aldım."
Anlaşılan arkadaşlarımın mükemmel tuzağına düşmüştüm. Hepsinin burnundan getirecektim. O ayrı.
İçeriye girip yerime oturdum. Diğerleri masayı kurarken Jeno, Renjun ve ben koltuklara dizilmiştik ve muhabbetlerine karışmadığım için sürekli seslerini duyuyordum.
"Pazartesi bize gel. Yeni bir oyun aldı-"
"Pazartesi olmaz."
Renjun'ın dediklerini böldüm lafımla. İkisi bana dönünce boğazımı temizleyip devam ettim.
"Yani, projeyi tamamlayacağız ondan sonra yapın istediğinizi."
Diğerlerinin oturma odasındaki yer masasını kurmasıyla hepimiz oturmuş önümüzdekilerden yemeye sohbet etmeye başlamıştık. Ben pek sohbete dahil olmuyordum çünkü sanki eskisi gibi yakın değilmişim gibi hissediyordum. Jeno ile sevgiliyken ve ya henüz hiç çıkmadığımız zamanlardaki gibi rahat değildim.
Jeno ile sevgiliyken, o benden ilgisini çekmezdi. Acaba Renjun bir zamanlar gerçekten Jeno'dan mı hoşlanmıştı. İhanet eden arkadaş ben miydim?
İkisi yakın gibiydi, hiç görmediğim kadar yakınlardı. Acaba ben mi kuruntu yapıyordum?
Jeno, hasta olduğum zamanlar bir çorba yapmayı bilmese de sevdiğim şeyleri alır yanıma gelirdi. Hasta olmasını umursamadan tüm geceyi benimle geçirir, benimle uyurdu. Bundan sonra Renjun'la da böyle mi olurdu?
"Jaemin, yemeyeceksen ben yiyeceğim."
Haechan'ın uyarmasıyla pizza dilimini tabağa koyup ona uzattım. Ben karışık pizza sevmezdim, benim aksime de hepsi karışık pizza severdi. Kim ne zaman pizza alırsa bana ayrı bir sipariş verirdi ama bugün iştahım yoktu.
"Yok yemeyeceğim, artık beğenmiyorum bunu."
Demeyi unutmadım. O an Jeno'yla göz göze geldik. Artık eski alışkanlıklarımdan vazgeçmek istiyordum. Jeno beni tanısın istemiyordum.
Biraz dizi, film izledikten sonra yatma zamanı geldiğinde yine kura çekimi yaptık. Taş-Kağıt-Makas oyununda kazanan üç kişi, kalan dört kişiden kura çekiyor çıkanla uyuyordu. Bunu yatak kavgaları yapmayalım diye bulmuştuk.
Taş-Kağıt-Makas'ta kazanan ben, jisung ve chenle olunca, kağıtlardan seçim yapmıştık. Bana Jeno gelmişti diğerleri çoktan yatak odalarına geçmişlerdi.
"Benim belim ağrıyor biraz. Jeno benimle uyumak istemiyorsan Renjun'la konuşursun, gerçekten sırf sizin için bir yerlerimi ağrıtamam daha fazla."
Sabah Ningning'in ailesinin taşınmasına yardım edeceğim diye başıma gelmeyen kalmamıştı. Birlikte uyumak istiyorlarsa koltukta kıvrılıp uyuyabilirlerdi.
"Renjun tek yatmak istiyormuş."
Dedi Jeno içeriye girerken. Ses çıkarmayıp gözlerimi yumduğumda sağ tarafıma geçip uzandığını hissettim. Birlikte uyumayalı aylar olmuştu. Sadece sevgiliyken de değil, diğer zamanlarda bile uyumuştuk. Bizimkiler arasında en sakin uyuyan yanındaki insanı rahatsız etmeyen tek kişiydi. Onunla uyumak güzeldi anlayacağınız.
"İyi geceler Jaemin."
Duymazdan geldim. Odadaki son ışığı da uzanıp kapattığımda her yer karanlık olmuştu. Güzel bir uyku çekmek istiyordum.
————
diğer bölüm flashback olacak <3şimdi ficte renjun ve chenle kuzen
mark 99 lu
nomin, renhyuck 00 li
chenle de bi sene geç yazılıyor jisung ile okuyor ve hepsi mahallede arkadaşmarkhyuck, nomin çiftleri var/olacak💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forced, nomin
Short Storyjaemin, jeno'dan ayrılmak zorunda kalıyor ama neden? ─devam ediyor. 040223|