Tekrardan gün ağırmıştı, Beomgyu gözlerini açıp etrafına baktı. Ve kafasını Yeonjun'un göğsüne koyup mırıldandı.
"Çok yorgunum..."
"Bebeğim uyu hadi..."
Beomgyu gözlerini açtığında Taehyun'u gördü o'na kurabiyeler ve boni bon'lar getirmişti. Ama ne içindi ki bunlar? O'na bunları sana Yeonjun veremez ama ben verebilirim mi demekti yoksa içinden geldiğinden miydi? Hayır, Taehyun'un istediği tek şey Beomgyu ile konuşmaktı sakince.
Beomgyu doğrulup Taehyun'a derdinin ne olduğunu sordu Taehyun'da o'na
"Seninle sakince konuşmak istiyorum Beom"
"Ama?"
"Aması yok Beom eski benliğimizi kaybediyoruz.."
"Benim seninle bir alakam yok Taehyun"
"Senin benim ile bir benliğin olmasa bile konuşalım istiyorum"
"Ama uzun sürmez bilmelisin"
Beomgyu istemesede Taehyun'u dinledi ve Yeonjun gizlice uyuma numarası yaparaktan onları dinliyordu.
"Beomgyu biliyorsun Yeonjun geldiğinden beri değiştin, yani hepimiz değiştik"
"Senden tek istediğim eski hâlimize dönebilmek Beom.."
"İstemesen bile bazı konularda haklısın tabii ki, aşık olduğun adama kötü davrandım ve benden korkmana sağladım. çünkü biz hiç birimize şiddetle karşılaşmazdık, tanımadığımız rast gele bize karışan birine bile"
"Ama bilmeni isterim ki bu acı beni benliğimden alıyor ve hiç dönüşmek istemediğim birine dönüştürüyor"
"Bana 'senden nefret ediyorum' dediğinde sanki kalbimden bıçaklanmış gibi hissetim bu beni öldürüyor"
"Sana sandığından daha çok aşığım dünyayı bile karşıma alabilirim ama bunu başından beri fark edemedin"
"Üçüncü sınıfta derste uyuya kaldığında seni çok dikkatli izlemiştim sonrasında tekrardan her zerrene aşık oldum"
"Her neyse Beomgyu anlatacaklarım bu kadardı umarım hepimizin değiştinin sende farkındasındır"
Taehyun son sözlerini söyledikten sonra ayağı kalkıp salona gitti Soobin, Kai, J-hope ve Yoongi vardı olanları öğrendiklerinde şaşırmışlardı. Beomgyu'nun bir katille sevgili olması gerçeği ilk başta inanılır gibi olmasada inanmışlardı, ve soru soruyorlardı
Yoongi
İyi de bir katille olması normal mi?Kai
Tabii ki de normal değil Yoongi?Hoseok
Beomgyu'yu öldürür mü pekiSoobin
İkiside birbirlerine aşık ama bir yönden bakarsak artık Yeonjun'un o'nu sevmediğini ve kullanmak isterse kullanırKai
Beomgyu saf ve çabuk inanıyor bu da Yeonjun'un işini kolaylaştırırTaehyun salona bir umutla geldi ve içindekileri Beomgyu'ya söylediği için mutluydu koltuğa oturup konuşmaya başladı
Taehyun
Yıllardır içimde olan birikmiş duyguları Beomgyu'ya söyledimYoongi
Bencede şuan umutlu olmalıyız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Die For You || Yeongyu
ActionOkuldan eve dönerken olacaklardan habersiz bir üniversite öğrencisini ve ondan yaşca büyük olan ünlü katilin hikayesini dinlemek ister misiniz? eğer ki istiyorsanız Die For You sizi bekliyor!