I

418 52 10
                                    

?/?: ადექი ქალო რას გადაფლაშულხარ დედალი ღორივით ! უკვე ათი საათია გაიღვიძე შე ტროპიკულო პრიმატო ვალენტინობის დღეს მაინც ჩაიცვი და გამოეწყე ნორმალურად იქნებ ვიღაც ბიჭმა თვალი დაგადგას ცოლად მოგიყვანოს წაეთრე და დამასვენო ბოლო ბოლო _თავზე დამჩხაოდა ჩემი ფსიქიატრიულიდან გამოქცეული ველური დაქალი

შ/ს: ლაიააა დამასვენე!

ლაია: დასვენებული არა ხარ ?! მთელი დღე და ღამე გდიხარ საწოლზე და იბუყნები პირუტყვო!
აეგდე მეთქი აღარ გამამეორებინო კაბა მოგიტანე დღეს გოგოები ქუჩის გადასწვრივ კლუბში ვიკრიბებით და უნდა  წამოეთრე ყველა შენ გკითხულობს რატომ აღარ გამოდის სახლიდან გარეთო და მე რა ვუპასუხო ?! ვუთხრა თავის ოთახში გდია საწოლზე წამოკოტრიალებული და ჩიფსებს პირში იყრის და ზედ კოკა-კოლას აყოლებს თქო ?! გასიებულო ორი კილო მოიმატე დროა შენ თავს მიხედო !!

შ/ს: მე მიყვარს  საკუთარი თავი ისეთი როგორიც ვარ და ჩემი 50 კილო თუ გაწუხებს შეგიძლია თავი დამანებო საგიჟეთიდან გამოპარულო ნერვოზიანო!!

ლაია: შენგან განსხვავებით ნერვიულობის დროს არ ვიტენი პირს  ტკბილეულით !!

შ/ს: შენგან განსხვავებით ყველა გამვლელ- გამომვლელ ბიჭს არ ვქრაშავ !

ლაია: ხო და რო არ ქრაშავ და ამ ქვეყნიერებას გამოთიშული რო ხარ მაგიტო დადიხარ მარტოხელა და გაუბედურებული ადექი ჩაიცვი მერე სილამაზის სალონში გავიაროთ საერთოდ სარკეში იყურები ?! იცი რას გავხარ ?! ბანჯგვლიანი ხორცისმჭამელი მტაცებელივით გაგწეწვია თმა სუფთა დათვი ხარ ! სუფთა ...

შ/ს: და შენ როდიდან გახდი ვეგეტარიანელი ?!! მე ვიცოდი რო კანიბალი იყავი აი შენი ნაკბენი შრამად დამრჩა ვამპირო! კაციჭამია შრეკო ! (Dd) - დავანახე ნაკბენი მკლავი

ლაია: აბა ფრუტანიანელი ვიყო ?! და რომც ვიყო სადღა დატოვე ხილი სადაც კი ბანანი და მარწყვი ნახე ყველაფერი გადაძოვე შვილო და...

🔞365 days 🔞Where stories live. Discover now