II

332 58 2
                                    

(წინა თავი 30 vote-მდე ამსვლელი არ იყო ასე რომ... ძალიან გთხოვთ ბოლოში წერია სტატია და აუცილებლად წაიკითხეთ 🥺🥺)

??: ესეც ასე ლამაზო...

შ/ს: * შემდეგ გონება დავკარგე *

მომდევნო დღეს:

შ/ს: ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს პარალიზებული ვიყავი ... ერთმანეთზე მიწებებული დამძიმებული ქუთუთოები  ძლივს გავახილე თვალი იქაურობას შემოვავლე და  მხოლოდ შემდეგ მივხვდი რომ ჩემს პატარა მირეულ-მორეულ საძინებელში არ ვეგდე...
უზარმაზარი ,ფუმფულა , დახვეწილი , ძვირადღირებული ქსოვილის ლამაზი დიზაინის საწოლი, გრძელი წითელი ფარდები უზარმაზარი ფანჯრები , ოთახში დახვეწილი ინტერიერი და ავეჯი გასაოცარ შეხამებას ქმნიდა თითქოს თითოეული ნაწილი  ამ ოთახისთვის უმნიშვნელოვანესი იყო და კუთხეში მდგარი საყვავილიდან ერთი ვარდისთვის ფურცელი რომ მოგეძრო მთელი სახლი დაიქცეოდა , ფერფლად იქცეოდა...
მგონი მოვკვდი... _დავასკვენი დიდი ფიზიკოსი აინშტაინივით
ნეტავ შემეძლოს ლაიასთან დალაპარაკება ხომ მეუბნებოდა ჯოჯოხეთში მოხვდებიო აი ... _ რა გიცინებს შე უპატრონო დაგექცა ცხოვრება ...  _ ააააჰ ! თავი არაადამიანურად მტკიოდა , საფეთქლები მიბჟუოდა საწოლიდან წამოვხტი და კარის სახელური ჩამოვწიე ... ნუ ხო მხოლოდ ჩამოვწიე მე ხო უიღბლოიბის ქალღმერთი ვარ ! აი აქ დამეკარგა ლაზღანდარაობის ხალისი და უკვე შიშმა მომიცვა ...
აქ რა ხდება ?!! ახლავე გამომიშვით აქედან თქვენ რა სიცოცხლე მოგბეზრდათ ?! _ მთელი ძალით ამოვცხე კარს ფეხი და იატაკზე საჯდომით დავეცი... ადგომა არ მიცდია ისე ვიყავი ტკივილისაგან გაბრუებული

??: ოჰო... პატარა ქალბატონს გაუღვიძია... _ ოთახის კარი შემოაღო მაღალმა , ხშირთმიანმა , სიმპატიურმა , მკრთალკანიანმა მამაკაცმა

შ/ს: მინდოდა კარგად მათავაზა სილა სიფათში მაგრამ რომ დავინახე მისი სხეული უსუსური ფისოსავით მოვიკუნტე და  ავწითლდი რომ მოინდომოს ერთი ხელით მომისვრის ფანჯრიდან ...

🔞365 days 🔞Where stories live. Discover now