Y/n Malfoy
16 éves vagyok.
Tulajdonságaim: Szeretek olvasni, szeretek közöségbe lenni, Ha kell kiállok magamért és vissza szólok de ez ritka pillanat, Féltékeny vagyok, híres az iskolában és végül de ne utolsó sorban csinos.
Bátyámat: Draco Malfoy-nak hívják. Úgymond a Mardekár hercege néven emlegetik. Mivel híres lett az elmúlt években a Malfoy név, ezért nem csak a bátyám hanem jómagam is híres lettem.
Rossz szokások: Cigizem de ritkán, Ha ideges vagyok elég csúnyán ömlenek a szavak a számból, A féltékenységem abban mutatkozik meg hogy az emberek által mondott gyilkos szememmel figyelem a következő áldozatot akit megölök, azért mert, rá mert nézni arra az akkorlagos személyre aki nekem éppen bejön.
Ennyi lennék én, Y/n Malfoy, többiekben úgy is megismertek!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mattheo Riddle
17 éves, idén lesz 18.
Tulajdonságai: Segítőkész tud lenni, Bunkó ameddig meg nem ismer, Féltékeny de valami durván. Rosszabb mint én, Jól tanul de kell neki néha segítség, Rossz körülmények közül jött, de ő attól még nem lett rossz, sőt nagyon más mint itt mindenki. Göndör fürtjei és szinte már fekete szeme eszméletlenül elcsábítanak bárkit.
Bátyja: Tom Riddle-nek hívják. Ugyan akkor jött mint én és Draco, eleinte bunkó volt velünk Tom, de utána egész jól kijöttem velük.
Rossz tulajdonságai: Cigizik, Csúnyán beszél, eszméletlen helyes, ami nem éppen egy rossz tulajdonság viszont nem minden esetben előnyös számomra. Nagyon durván féltékeny.
Mattheo ennyi lett volna róla még jó sok minden nem tudok.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Draco Malfoy
17. élet évében van, szélét tapossa a 18.-nak
Tulajdonságai: Eszeveszettül gyűlöli a Pottah nevű jó barátunkat. Hogy miért is? Nos, véleményem szerint féltékeny rá de ez mindig is tagadta. Féltékenységből ő is kapott egy kevéskét, Gyakran mosolyog mikor olyan emberekkel van akiket szeret, Jó tanuló... vagy inkább közepes, jó társasága van, Megvéd minden alkalommal ha bajba kerülök.
Huga: Y/n Malfoy, személyem. Itt még nem lövök le magamról semmi jó kis szaftos titkokat azt majd a jövőben megtudjátok.
Rossz tulajdonságai: Féltékenysége neki is elveszi a fejét, Düh kitörésekkel bombázza társaságát, néha ok nélkül. Kigúnyol mindenkit aki alatta van fejlettségi szintben. (szóval mindenkit). Nagyképű.
Anyánk/Apánk: Narcissa és Lucius Malfoy.
Ennyit jó bátyámról. Róla nem lehet sok dolgot mondani.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A mellék vagy kevésbé fontos szereplőket majd sorozatban megismeritek.
YOU ARE READING
*𝐌𝐚𝐭𝐭𝐡𝐞𝐨 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞, 𝐦𝐨𝐧𝐝 𝐞𝐥!* -1. Évad- /Nem befejezett./
AdventureA Szüleim elhatározták hogy engem és Dracot a bátyámat, beíratnak a Roxfort-ba. Tudjátok az a híres varázsló iskola. Nos mivel még kicsik voltunk, kb. 7-9 évesek, ezért elfogadtuk. Azóta eltelt több mint 8 év. Én 16 éves vagyok, Draco meg 18. élet é...