George a Dream spolu volaji jako normalne na discordu a po asi 2 hodinach se zacnou nudit. premysli co budou delat.
Dream navrhne, ze si muzou zahrat nejakou hru a George souhlasi. jenze se oba dva zacnou dohadovat. nevi jakou hru si vybrat Dream by chtel hrat minecraft, ale George uz to nebavi a proto navrhne, ze by si mohli zahrat CS:GO. Jenze problem je v tom, ze to zase nebavi Dreama.
Po asi 5ti minutach dohadovani Dream ze srandy rekne, ze si muzou zahrat eroticke hry. George se zacne smat a souhlasi, protoze stejne by se dohadovali dal.
Dream zacne sdilet obrazovku a George se zacne strasne smat. Najdou nejakou hru, kde maji hadat sexualni polohy, ale vubec jim ti nejde. Pak hledaji dal a dal, ale bohuzel nic zajimaveho nenasli.
George ze srandy rekl, ze se muzou divat na porno a Dream chytl zachvat smichu. George zacal sdilet obrazovku a spolecne s drymem nejake nasli. Vsadili se, ze kdo se jako prvni udela musi tomu druhymu dat 500 $. Zacali se divat a po chvilce si George zacal honit, ale v tom se stala chyba. Georgovi se omylem zapla kamera a vsechno bylo videt. Dreamovi se okamzite stoporil jeho obrovsky penis. Chvili premyslel co ma delat, ale v tom okamziku co se podival na Georguv oblicej si zacal honit. George zacal strasne vzdychat a Dream se uchechtnul. George se zacal cervenat a jeho oci se protocily. Dreama to jeste vice vzrusilo. Dream si dal nohy na stul a omylem si zapnul kameru. Ted na tom byli oba stejne. Dream si toho ze zacatku nevsiml. Pochvili se podival na oblicej George, ktery se jeste vice cervenal. Vsiml si toho ze se George kouse do spodniho rtu. To vzrusilo jeste vic. Dream si potom vsiml, ze se mu taky zapla kamera, ale bylo mu to jedno, preci jen se nemel za co stydet. Znovu si uchechtnul. Po chvili se oba dva vyejakuovali ve stejny cas a Dream omylem vystrikl na monitor a na kameru a George na svoje cerne teplaky. Problem byl v tom, ze nikdo nevyhral a nikdo neprohral.
Dream okamzite navrhnul, ze to zkusi znovu, ale trosicku jinac. George byl zvedavy a chvili mlcel, protoze premyslel jak to Dream myslel. Dream na nej volal, ale Geroge nevnimal. Po chvilce se mu omluvil, ze se zamyslel a Dream se ho okamzite zeptal nad cim premyslel a proc to nerekl nahlas. George chvili vahal ale hned mu vsechno rekl. Rekl mu, ze premyslel jak to myslel a ze se stydi, ale ze se mu libil Dreamuv obrovsky penis. Dream se zacervenal a znovu si uchechtnul. Odpovedel mu, ze se nema ceho bat a ze pokud nebude souhlasit tak nic takoveho delat nemuseji.
George se zeptal co teda vymyslel. Dream okamzite zacal vypravet jeho dokonale promysleny plan.
Rekl mu, ze si koupi letenku a prileti do Anglie, tam presedne na letadlo co poleti do Nemecka a z Nemecka do Albanie. Tam si objednaji nejaky luxusni pokoj v 5ti hvezdickovem hotelu a tuhle challenge zkusi znovu.
George nejdriv premyslel jestli ma souhlasit nebo ne. Ze zacatku se trosku vymlouval a ptal se na otazky typu co kdyz nas nekdo pozna, co si ma vzit do kufru, proc zrovna do Albanie, ze se stydi atd. Dream ho uklidnil, ze se niceho nemusi bat a pochvili rozmysleni George rekl, ze souhlasi.
Naplanovali si, ze poleti za tyden at maji cas se zbalit. Meli v planu tam zustat asi mesic, protoze se predtim jeste nikdy nepotkali tak at si to spolu aspon uzijou.
Dohodli se, ze mezi tim si nebudou volat a ani poradne psat. Mohli si napsat jen ohledne jejich "dovolene".
George asi druhy den hned napsal Dreamovi a ptal se ho co si ma zabalit, ten mu odpovedel at si vezme par tricek, trenky, kratasy, aspon dvoje boty, ponozky a klidne i teplaky a mikinu. George mu podekoval a pak uz si poradne ani nenapsali. Jeste v ten vecer George premyslel jake to asi bude a do hlavy se mu dostala vzpominka z hovoru jak se Dreamovi zapla kamera a videl jeho obrovsky stoporeny penis.
Citil, ze ten jeho zacina byt tvrdsi a tvrdsi. Zachvili to nemohl snest a zacal si honit. Jenze mu to neslo. Vzpomnel si, ze si jejich videohovor nahraval, protoze se chtel pak Dreamovi vysmat za to, ze nedokazal uhodnout sexualni polohy, jenze to pak zapomnel vypnout. Okamzite se zvedl a sel ke svemu pocitaci. Sedl si na zidli, nohy si polozil na stul a pustil si ten zaznam. Georguv penis byl tvrdsi nez kamen a on uz to nemohl vubec vydrzet, hned co videl Dreamuv penis a chtel si zacit honit ten svuj se udelal.
Byl trochu zklamany, ze se udelal hned a citil se trapne a proto to zlusil znovu. Sice se to nezdalo a George byl drak. Honil si asi dalsi pul hodiny a mezi tim se udelal tolikrat, ze to bylo uplne vsude. Zacal se strasne tesit az uvidi Dreamuv penis nazivo a doufal, ze spolu budou mit sex, preci jen se mu Dream taky libil. Sel se osprchovat a potom spat.
Treti den rano sel do mesta na snidani, premyslel na vcerejsim vecer a pripadal si strasne divne a znechucen sam ze sebe. Hned co dojedl svoji britskou snidani, ktera se skladala z opeceneho toustoveho chleba, fazoli, parku a volskeho oka zaplatil a sel do obchodu. Hned jak vesel do obchodu doufal, ze ho nidko nepozna a nastesti ani nepoznal. Koupil 3 balicky kondomu, lubrikacni gel, analni kolik a vibrator, ty koupil dokonce dva. Hned jak odesel mu doslo, ze v sex-shopu asi nebudou jeho 12cti az 16cti lete fanynky a trochu se uklidnil. Jeste v obchode si zabalil vsechno do batohu, aby nidko nevidel, co su koupil a z toho mista zmizel co nejrychleji co mohl. Hned jak dosel domu si to zabalil do kufru do tajne kapsy.
Mezi tim Dream udelal to stejne, protoze doufal, ze by ta situace mohla nastat. Jenze Dream nebyl tak vystresovany jako George, protoze nidko nevedel jak vypada. Po asi hodine a pul dolsel domu a napsal Georgovi jestli uz ma vsechno zabaleno. Ten mu odpovedel, ze mu chybi jeste par veci, ale ze ty si bude balit az v den odletu, protoze nemel nahradni kartacek, sampon a sprchovy gel.
Dream nevedel co ma delat, tak sel do jeho obyvaku kde byla Patches a Sapnap, ktery se koukal na televizi. Dream se ho zeptal na co se diva a sedl si za nim. Sapnap rekl, ze se diva youtube. Oba kluci si zacali povidat a Sapnap se ho zeptal, kam se vlastne chysta. Dream mu rekl, ze poleti do Albanie s Georgem. Sapnap trosku zesmutnel, ale chapal to, protoze kdyz s Karlem jel na dovolenou tak Dream taky zustal doma. Rekl mu at si to uzije a dava na sebe pozor a at mu pise hned co se neco bude dit. Dream mu rekl at se neboji a sli se dal divat na Youtube.
Po asi pul hodine si sel lehnout, protoze byl unaveny. Byli sice 4 hodiny odpoledne, ale Dream to bral tak, ze rychleji ubehne cas a bude driv s Georgem.
George mezitim volal s Karlem a hrali spolu Minecraft. Bavili se o Sapnapovi a Dreamovi. Karl se vzdy rozzaril, kdyz mluvil o Sapnapovi a George byl stastny, ze Karl je stastny. Po asi 3 hodinach hrani se rozloucili a George sel spat.
Rano se probudil, vlastne uz nebylo rano, ale 12 odpoledne. Jeho den vubec neubihal, proto se domluvil s Wilburem at k nemu prijde. Wilbur donesl 2 flasky vina. George sice nepil, ale vedel, ze stejne nebude druhy den nebude nic delat. Zacali pit a najednou cas ubihal jako voda. George a Will spolu tancili, zpivali, hralu na kytaru a nataceli TikToky. Will se zeptal jestli u George nemuze prespat a on mu nachystal misto na sedacce. Dalsi den rano, kdyz se George probudil tak tam Will uz nebyl. Na stole v kuchyni mu nechal papirek, na kterem se mu omluvil za to, ze takhle zmizel, protoze mel zkousku s jeho kapelou.
George si uvedomil, ze uz je vlastne 5ty den. Premyslel jak bude travit dnesek, ale vubec nic se mu nechtelo delat. Cely den byl doma a projizdel TikTok, Youtube, Instagram a Twitter. George si sel udelat obed a pak si sedl k pocitaci. Zacal hrat nejake hry a hral az do vecera. Sel se vykoupat a konecne si lehnout do postele. Usnul asi do pul hodiny.
6ty den si pribalil jeste kameru, stativ nabijecku a baterku, protoze ho napadlo, ze by mohl udelat vlog. Cely den zase nic nedelal a uz z toho byl znudeny. Tyto dva dny probihali uplne stejne. Konecne nastal den, kdy se maji potkat.
Dream uz byl v letadle a George si zacal balit zbytek veci. Hned co si zabalil veci sel ven a zavolal si taxik. Ten ho odvezl na letiste, kde cekal na Dreama, ktery mu asi za 10 minut zavolal, ze uz je na letisti a domlouvali se, kde se potkaji. Nakonec se setkali u obchodu. Dream byl strasne nervozni a klepaly se mu kolena.
George nevedel jestli ma Dreama obejmout nebo mu jen rict ahoj. Hned co se potkali to bylo trosku divny, protoze se znali jen pres internet. Sice se obejmuli, ale bylo to takove to divne obejmuti, ale George ucitil Dreamovu vonavku a pritiskl se vice do jeho objeti.
Sli do obchodu si koupit jidlo a piti protoze meli jeste hodinu cas. Zasli i do takove mensi restaurace a objednali si jidlo. Hned co dojedli sli pomalu smerem k letadlu. Vsechno probleho v poradku a nastoupili do letadla.