Prologue - The Start Of Her New Life

2 0 0
                                    

Lousein Fia B. Clemént, or simply Fia is the only child of a successful Billionaire, Frankthon Louise L. Clemént and his wife, a Lawyer - Mary Xue Y. Blanchet. Not to mention, Frankthon is also the brother of Duke Emíliano III of Spain, meaning he is of noble bloodline. While Mary is from a family of the greatest Lawyers of China.

Lousein is not shown into public often, but a lot of people know her. Lousein is a very intelligent, smart, diligent, mature, disciplined, kind, elegant, mannered, young lady at her current age of 16. She loves reading books the most and loves pets, especially her British Short Hair Cat, Luna. Lousein goes to a private and prestigious school in France, The Ashelete Academy, ever since her kindergarten times, she's been in 1st place, up until now. No one has yet to defeat her.
She's also very skilled at fencing and the violin.
Fia has a good and balanced relationship with her parents.

However, there is a well hidden secret within this perfect family.

Lousein... 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝘾𝙡𝙚𝙢𝙚́𝙣𝙩 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮'𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙. 𝙔𝙚𝙨, 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙩𝙚𝙘𝙝𝙣𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙙𝙤𝙥𝙩𝙚𝙙.

𝙊𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮, 𝙇𝙤𝙪𝙨𝙚𝙞𝙣 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙋𝙝𝙞𝙡𝙞𝙥𝙥𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙙 𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝘼. 𝙎𝙖𝙣𝙩𝙤𝙨. 𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙚𝙩𝙨 𝙤𝙛 𝙈𝙖𝙣𝙞𝙡𝙖, 𝙬𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙜𝙜𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙛𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮. 𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙗𝙚𝙜𝙜𝙖𝙧, 𝙖 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙤𝙣𝙚𝙧, 𝙖 𝙢𝙚𝙧𝙚 𝙣𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮. 𝘽𝙪𝙩 𝙝𝙤𝙬 𝙙𝙞𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙖 𝙗𝙚𝙜𝙜𝙖𝙧?, 𝙨𝙝𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙧𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙝𝙚𝙧 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡 𝙝𝙤𝙢𝙚. 𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙨 𝙖 𝙨𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙜𝙞𝙧𝙡. 𝘼𝙨 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙨𝙝𝙚'𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙤𝙣 𝙩𝙤𝙥 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙠𝙞𝙣𝙙𝙚𝙧𝙜𝙖𝙧𝙩𝙚𝙣. 𝙔𝙚𝙩 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩... 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙪𝙧𝙚𝙙 𝙖 𝙡𝙤𝙩 𝙗𝙮 𝙝𝙚𝙧 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮, 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙡𝙡𝙮. 𝙏𝙝𝙤 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮, 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙧𝙖𝙣𝙙𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨. 𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙢 𝙣𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙙. 𝙉𝙚𝙫𝙚𝙧𝙩𝙝𝙚𝙡𝙚𝙨𝙨, 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙖𝙙 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙗𝙪𝙨𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙨𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙧𝙖𝙣𝙙𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙬𝙝𝙤 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙪𝙧𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙘𝙖𝙙𝙚𝙢𝙞𝙘𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙨𝙩𝙪𝙛𝙛. 𝙒𝙝𝙚𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙜𝙚𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩𝙚𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙞𝙨𝙩𝙖𝙠𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙦𝙪𝙞𝙯𝙯𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙚𝙨𝙩𝙨, 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙧𝙖𝙣𝙙𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙖𝙩 𝙝𝙚𝙧, 𝙖𝙣𝙙 𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙜𝙞𝙫𝙚𝙣 𝙖 𝙥𝙪𝙣𝙞𝙨𝙝𝙢𝙚𝙣𝙩. 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧 𝙧𝙪𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙬𝙖𝙮, 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙝𝙖𝙙 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝.

𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝙬𝙖𝙨 12 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙖 𝙗𝙚𝙜𝙜𝙖𝙧. 𝘼𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 6 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙝𝙨 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙙𝙤𝙥𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙚 𝘾𝙡𝙚𝙢𝙚́𝙣𝙩 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙙𝙤𝙥𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙩𝙝𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙈𝙖𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩, 𝙖 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙛𝙖𝙘𝙚, 𝙖 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙩𝙩𝙞𝙩𝙪𝙙𝙚, 𝙖 𝙨𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙖𝙡 𝙘𝙤𝙣𝙣𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙖𝙩 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙜𝙡𝙖𝙣𝙘𝙚. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙂𝙤𝙙 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖 𝙗𝙡𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙞𝙣𝙛𝙚𝙧𝙩𝙞𝙡𝙚, 𝙩𝙝𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙘𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙝𝙞𝙙𝙙𝙚𝙣.

𝙈𝙖𝙧𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙩𝙝𝙤𝙣 𝙞𝙢𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙩𝙤𝙤𝙠 𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣...

𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙣𝙚𝙬 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙗𝙚𝙜𝙖𝙣.

.
.
.

𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙞𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧𝙨 𝙪𝙥. 𝙄𝙣𝙘𝙡𝙪𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙜𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙖 𝙣𝙚𝙬 𝙗𝙞𝙧𝙩𝙝 𝙘𝙚𝙧𝙩𝙞𝙛𝙞𝙘𝙖𝙩𝙚, 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙛𝙞𝙡𝙚𝙨. 𝙉𝙤𝙬... 𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙬 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙩𝙝𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙈𝙖𝙧𝙮'𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙.

𝙊𝙝... 𝙎𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙣𝙤 𝙡𝙤𝙣𝙜𝙚𝙧 "𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙡𝙡 𝘼. 𝙎𝙖𝙣𝙩𝙤𝙨" 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙬...

"𝙇𝙤𝙪𝙨𝙚𝙞𝙣 𝙁𝙞𝙖 𝘽. 𝘾𝙡𝙚𝙢𝙚́𝙣𝙩, 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙 𝙤𝙛 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙩𝙝𝙤𝙣 𝙇𝙤𝙪𝙞𝙨𝙚 𝙇. 𝘾𝙡𝙚𝙢𝙚́𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙈𝙖𝙧𝙮 𝙓𝙪𝙚 𝘽. 𝘾𝙡𝙚𝙢𝙚́𝙣𝙩."

𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕤 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕙𝕒𝕤 𝕚𝕟 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕣 𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕒 𝕔𝕙𝕚𝕝𝕕 𝕠𝕗 𝕓𝕚𝕝𝕝𝕚𝕠𝕟𝕒𝕚𝕣𝕖𝕤? 𝕎𝕚𝕝𝕝 𝕤𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕓𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪?

.
.
.
.

𝘼𝙡𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨, 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙩𝙨, 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 𝙢𝙚𝙣𝙩𝙞𝙤𝙣𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙞𝙨 𝙁𝙄𝘾𝙏𝙄𝙊𝙉𝘼𝙇 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙧𝙚 𝙉𝙊𝙏 𝙍𝙀𝘼𝙇.

𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾 𝓯𝓸𝓻 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰. ❤

𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗𝚑𝚠𝚊𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚜 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚘.

🅃🄷🄰🄽🄺 🅈🄾🅄 🄾🄽🄲🄴 🄰🄶🄰🄸🄽 🄵🄾🅁 🄶🄸🅅🄸🄽🄶 🅈🄾🅄🅁 🅂🅄🄲🄷 🄿🅁🄴🄲🄸🄾🅄🅂 🅃🄸🄼🄴! 🄻🄾🅅🄴 🅈'🄰🄻🄻 ~~~~~~~~~~~~~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THIS LIFE IS BUT A ROLER COASTERWhere stories live. Discover now