Büyükanne ve büyükbaba bizi kapıda karşıladılar. Pepper koşarak onlara sarıldı ve uzun bir yoldan sonra biraz sohbet ettik.
Benim hakkımda her şeyi bilmek istiyor gibiydiler. Kanepede biraz sohbet ettikten sonra yemek yemeye geçtik.
Telefonumuz belki de elli kez çaldı. Pepper ısrarla bütün aramaları kapattı. Yemekten sonra biraz daha sohbet ettik ve odamıza yerleştik.
Dolabı ikiye ayırdık ve kıyafetlerimizi dizdik. Pepper çok yorgun ve mutsuz görünüyordu.
Onunla konuşsam daha kötü olacağını bildiğim için sustum. Telefonumu açtım ve gördüğüm aramalar ile neredeyse yerin dibine girecektim.
83 arama? 104 mesaj babam gerçekten merak etmiş olmalıydı.
Pepper telefonu ile bakıştıktan sonra birini aradı."Sana da merhaba tony" duyduğum isimle kızgınca
pepper'a baktım. Bana hiç dönmedi."Sadece biraz gezmeye çıktık" gittikçe sinirleniyorum.
"Sorun yok o iyi" yumruklarımı sıktım ve telefonu elinden aldım.
"Bizi merak ediyorsan zamanını ayırıp bizi aramayı deneyebilirsin" telefonu geri pepper'a verdim.
Pepper'a arkamdan bakarken tekrar telefonu kulağına götürdü.
🥝🥝🥝
3 günlük tatilden sonra şehre dönme zamanı gelmişti sıkı sıkı sarıldık ve veda ettik. Pepper arabaya oturduğunda el salladı ve arabayı çalıştırdı.
Kucağımda uykucu rose ile ben de arkama yaslandım.
"Tatlım, virginia!" Beni sararak uyandıran pepper gülümsedi ve beni destekleyerek eve götürdü. Rose kutusundaydı.
Kutusunu taşıyan happy gülümsedi. Ben de yarım bir şekilde ona sarıldım. Odama kadar bana eşlik etti ve kutuyu bana verdi.
Rose'u kutusundan çıkardım ve yatağıma yatıp yorganımı çektim.
🥝🥝🥝
Kulağımda çalan melodi ile aniden uyandım ve ellerimi saçıma geçirdim. Telefonu aldım ve kulağıma götürdüm.
"Alo?"
"Şey.. Um merhaba?"
Kulağımdan telefonu çektim bu Allen değildi.
"Sen kimsin?"
"Pardon yanlış numara" yüzüme kapanan telefonu eski yerine geri koydum ve yorganımı bulup geri yattım.
🥝🥝🥝
Kahvaltı hazırlayan pepper'ın yanında onunla sohbet eden babam beni farketmeden salona girdim.
Rose koltukta etrafa bakıyordu yanına oturup onu kucağıma aldım.
"Günaydın rosie"
"Günaydın tatlım" babam yanıma oturunca rose ile birlikte yanından kalktık.
Beni tuttu ama ben ona dönmeden bileğimi kurtardım.
"Böyle mi olduk şimdi?" arkamı döndüm ve tebessüm ettim.
"Nasıl bir his?" pepper yanıma geldi ve kolumu tuttu.
"Nasıl bir hismiş ailesiz kalmak, kimsesiz kalmak?"
Babam başını eğdi ve yanıma yaklaştı. Göz yaşlarını saklamaya çalıştığını biliyordum.
"İşte böyle bir his baba! Konuşamıyorsun kelimelere dökemiyorsun hislerini yalnız kalmak böyle bir şey"
🥝🥝🥝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Stark / Tony's Daughter
Fanfiction"Baba" Tony başını kaldırdı. "Söyle, kivi" "Beni hiç terk etme olur mu?" "Olur" gülümsedi ve kızının saçını okşadı. "Olur kivi" (1) # pepperpotts (3)#spiderman