Yorum +voteİyi okumalar canlarım
Taehyungun bir iki dal sigara içmesinden sonra defile salonuna geçtik . Her geçen dakika boyunca daha fazla kalabalık olmaya başlamıştı.
Nihayet defile başlamıştı. Modeller teker teker podyuma çıkıp yürüyorlar sonra tekrardan geldikleri yolu dönüyorlardı. Sıkıcıydı . Taehyung ilk başta ilgili bir şekilde mankenlerin üzerindeki kıyafetleri inceliyordu daha sonra telefonuna gelen bildirim ile ayağa kaltı "nereye diye ?" Sorduğumda hemen geleceğini söyleyip salonun çıkışına ilerledi belki şirketinden bir haber gelmiştir . Kapıdan çıktığını gördükten sonra bende önüme döndüm.
Taehyungun telefonuna gelen bildirimle dışarı çıkmasının ardından on dakika kadar bir zaman geçmişti geldiğinde ise defile bitmişti .
Tam ağız gülerken gözüken diş etleri ,kare şeklini alan dudakları , kısılan gözleri ...
Ona gülmek yakışıyor hemde çok . Giydiği kıyafetlerden , taktığı takılardan daha çok yakışıyor ona gülmek.
Gülerek neden güldügünü bu kadar mutlu olduğunu sordum .
O ise hâlâ tam ağız gülüyordu
"Taehyung yoksa " diyerek işaret parmağımı ona doğru uzattım
Taehyung hâlâ tam ağız gülerken kafa salladı
"Taehyung inanıyorum"
Birbirimizi uzun zaman sonra ilk defa görüyormuşçasına sarıldık birbirimize
"Taehyung biliyordum ben sana demiştim bak gördün mü ?"
Taehyungun elleri belime inmişti .
"Jimin sonunda . Sonunda "
"Taehyung gerçekten çok sevindim . Artık o zıkkımıda bırakıyorsun o zaman dimi ? söz vermiştin unutma "
"İşte o öyle kolay değil küçük adam sandığın kadar basit bir şey olsaydı şimdiye kadar binlerce kez bırakmıştım "
Omuzuna bir yumruk geçirerek
"Bana bir daha küçük adam dersen seni bogarım anladın mı !? "
Sahte bir sinirle yüzüne bakıp gözlerimi pörtlettiğimdeBeni kendine çekip sıkıca sarılmıstı
Siktir !!
Bir an hayattan öylesine soyutlandık ki kim olduğumuzu , nerede olduğumuzu , magazincileri .Bı an her şeyi unutup soyutlandık herşeyden
"Taehyung magazinciler "
"Siktir ya ! Öff~bıktım şunlardan "
"Hiç bir şey yokmuş gibi normal davranıcağız Jimin . sen babanların yanına geç yanlarından ayrılma . Ben de yalandan bir kaç kişi ile konuşup görüşüp tüyerim buradan . sende babanlarla çık seni tek yakalamasınlar tamam mı ? "
"Tamam "
"Sonra görüşürüz ararım seni "
"Görüşürüz bunu kutlayalım bir ara "
Onaylar bir şekilde kafasını salayıp kalabalığa karıştı
---
Ah şu magazinciler tanrı bilir bizi yarına nasıl malzeme ediceklerdir.
Babamların yanına geldiğimde bir kaç adamla konuştuklarını gördüm. İş konuşuyorlardı. Reklam filminin güzel olduğu hakkında övgüler alıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓸𝓷𝓾 𝓲𝓼𝓽𝓲𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 ~ jikook
Fanfic"şu kim ?" "Bay Jimin ve yanındakiler de babaları" "Onu istiyorum" °jikook°<3