Karanlık içinde boğulacaksın
Yazardan☯
Yoongi şaşkınca yerdeki yatan cesede bakıyordu, bunu kimin yaptığını anlamamıştı bu yüzden sorusuna cevap aradı.
Y: bunu kim yaptı!
Boş odada ses yankılandı, ama kimseden ses çıkmadı...
Y: size bunu kim yaptı dedim!
Yine ses çıkmamıştı, yoongi sinirleniyordu, nefret ettiği adamı kendisi öldürmek istiyordu.Ama bunu biri bozmuştu..
Geçen dakikalar sonrası odada bir ses yankılandı, bir erkek sesi. Yoongi hemen karşısında duran insan sülietine baktı.
T: ben vurdum, dayı...
Öldürmek istediği kişiyi,yeğeni öldürmüştü. Sinirini belli ettirmemeye çalışıyordu, ama alnındaki damarlardan ne kadar sinirli olduğunu ortaya apaçık çıkarıyordu.
Y: benim iznim olmadan, ne hakla vurursun tae!
Ateş püskürten ejderha gibiydi, taehyung bu duruma korkmamıştı ama geri bir adım atmıştı.
T: özür dilerim dayı...
Y:özür dilemenle adam geri canlanmıyor tae!
Elini saçına götürmek için kaldıracakken vurulduğu omzuna ağrı girmişti, yoongi yüzünü buruşturup acı ile inlemişti.
Yanına hemen Luis ve taehyung koştu. Korku dolu gözlerle bakan taehyung, ciddi ama endişeli gözlerle bakan Luis vardı karşısında.
L: efendim, iyi misiniz ne oldu!?
Yoongi bir kenara çekildi ve yavaşça yere oturdu eli ile onların üstüne gelmesini engelledi, bir süre sonra dudaklarını araladı.
Y:sorun yok, iyiyim.
T: dayı emin misin!?
Y: eminim taehyung!
Ortalık sessizliğe büründü, ama bu sessizlik kısa sürdü çünkü konuşan yoongiydi.
Y: çabuk olalım, adamları gelecek az sonra.
L:taehyung, dayının yanında kal ben silahları alıp geleceğim.
Y:olmaz, benim de gelmem gerek.
Yoongi için önemliydi, yıllardır yarışan mafya şirketler. En sonunda bu büyük şirketin silahlarını çalarak büyük bir zarara sokacaktı. Ve bu zarara girecek şirket ise jeonların şirketi olacaktı.
Yoongi yavaşça ayağa kalktı, luis'ten destek alarak hızlıca demir kapıya yakınlaştılar, taehyung arkada birinin gelip gelmemesi için gözetliyor du.
Yoongi ve Luis silahların olduğu depoya girebilmişti, yoongi mutlu bir ses tonu ama ciddi bir yüz ifadesi ile konuştu.
Y: en sonunda, en sonunda Luis...Bekle mini jeon en sonunda o şirket batacak ve sen benim kapıma geleceksin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murderer in love
General Fictionyazım tarihi: 11/02/2023 Min yoongi 🥂 kim taehyung 🥂 Jeon jungkook 🥂 . . Min yoongi'nin ablasının çocuğu, ablası öldüğü için çocuğuna istemeyerek bakmak zorunda olan bir abi. bu abi kötü yollarada sürükleyebilir iyi yollarada...