Chapter 6

597 18 3
                                    

Piksi se uhvatio za grudi, a lice mu je poprimilo crvenkastu boju. Tadić mu je skinuo kačket i dodao još jednu flašicu vode, a on nije mogao da dodje do reči. Pomoćnik tima, Miloš ga je podigao i sa još jednim čovekom odveo na vazduh svo vreme ga umivajući. Ostatak ekipe je ostao zatečen, jer ipak niko se nije nadao ovakvom preokretu. Svi su sedeli i ćutali, gledajući u pod, dok Mitrović nije pokrenuo temu za razgovor.
"Šta mislite, šta mu je? Nema ga već 20 minuta oće neko da ode da proveri šta se dogadja".
"idem ja". Odlučno je ustao Tadić, i krenuo ka dugom hodniku aerodroma.
Nije ga bilo 10 minuta a ostali su se već zabrinuli. Nekoliko njih je ustalo a u tom momentu se Tadić vratio. Iza njega uz prisustvo pomoćnog osoblja i jedne stjuardese išao je i piksi pomalo bledog lica, ali boljeg stanja u kome je do skoro bio. Tadić se uhvatio za glavu, a stres mu se jasno ocrtavao na licu. Konačno posle dramske pauze ostatak ekipe je htelo nešto da kaže ali trener ih je preduhitrio.
"Deco, kao sto vidite nije mi dobro... Probada me u grudima... Jedva govorim." zastao je na momenat. "idem za 10 minuta u bolnicu, stizu kola po mene.. Jasno vam je da ovaj let moramo da otkazemo. Idite kuci a ja cu naci zamenu ako se ne oporavim.". Niko ništa nije hteo da pita, svima je sve bilo jasno. Potvrdno su klimnuli glavom izbezumljenih lica. Polako su jedan po jedan uzimali kofere, a piksi je brzo nestao iz vidokruga zajedno sa milošem izašavši iz aerodromske zgrade ispred koje ga je čekao crni BMW. Dušan je užurbanim hodom išao nazad kući, a dok su mu se svakojake misli vrtele kroz glavu vrlo brzo setio se tebe a smešak mu se video na licu. Parkirao je svoj auto u garažu svoje zgrade i izašao iz auta. Popeo se do stana a po džepovima je nespretno tražio ključeve. Kad ih je našao otključao je stan i ušao u njega. Ostavio je sve stvari koje je imao u predsoblje i produžio do dnevne sobe. Njegov stan bio je jako velik ali i jako mali u odnosu na njegovu kuću u Italiji u Torinu koju je imao. Ta vila je bila prelepa i prelepo uređena da je čak i za pojedine bogataše predstavljala samo san. U njoj svako leto provodi dosta vremena, zajedno sa prijateljima i porodicom. A ovaj stan u Beogradu, koristi samo kad je u Srbiji te ne ulaže dosta u njega. Nekoliko minuta si mu se vrtela u mislima. Dok je listao svoj instagram naleteo je na novi post svog omiljenog restorana u koji često odlazi sa prijateljema. Malo se zamislio u sebi a potom okrenuo tvoj broj. S obzirom da si bila na treningu telefon nisi ni čula. Nije odustajao pa ti je pustio poruku. Dok si radila vežbu za gluteus, stefan ti je dodao telefon sa pulta.
"au jano ko ti ovoliko piše, baš si poznata ha?"
"ju ko li je to" govorila si u izdasima ustajući sa sprave i brišući lice peškirom. Pogledala si poruku a lice ti se momentalno osmehnulo samo od sebe. Odgovorila si potvrdno, tako da je dogovor bio da te pokupi večras u 8. Dok si radila naredne vežbe glava ti je već bila puna briga sta ćeš obući s obzirom da zbog posla nisi mnogo izlazila u skorije vreme. Posle treninga zaputila si se pravo u galeriju, da kupis neku svečaniju haljinu. Vrtela si se po raznim radnjama i vec si gubila nadu da ces ista naci. Međutim, ušla si u Zaru i tu pronašla apsolutnu premiju od haljine. Odlučila si da ćeš je odmah kupiti. Ocrtavala je svaki tvoj deo tela i isticala sve obline nastale vežbanjem više sati u teretani. Požurila si kući da se spremaš, dok je Dušan bio u teretani. Dok je trčao na traci razmišljao je ponovo o tebi, o vama i o vašem izlasku večeras. Srce mu je jače kucalo na svaku pomisao o tebi, a osećanja su vam bila obostrana. Za to vreme već si se vratila kući, spustila si glomaznu kesu sa novom haljinom i zaputila se ka svom plakaru. Pretražila si ceo orman da nadješ adekvatne štikle i konačno si ih izvukla. Bile su to prelepe,crne lakirane, štikle sa visokom podpeticom. Otišla si da se istuširaš i opereš kosu. Mirisala si prelepo, dok ti je kosa bila u peškiru. Stavila si omiljenu kremu za lice i omiljen sprej za telo,koji je imao i malo sljokica. Pustila si muziku i nastavila da se spremaš. Našminkala si se,a potom i uloknala kosu. ovako si izgedala na kraju :

Bilo je 8 sati, a ti si izasla iz zgrade

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bilo je 8 sati, a ti si izasla iz zgrade. Vreme je bilo prelepo, podsecalo je na temperaturu leta iako je bio tek kraj maja. Ispravljala si crnu usku haljinu dok si okretala dušanov broj. Baš tada kao da je znao, približavao se crnim audiom. Izašao je iz auta a malo je reći da je bio oduševljen. Gledao te je nekoliko trenutaka dok su mu oči caklele. Zagrlila si ga dok su njegove tople, velike šake bile na tvom struku. Uspela si da mu ostaviš kratak poljubac na vratu kojim se posebno obradovao.
"i ti si lep" rekla si mu dok ste se oboje nasmejali. Bio je obučen u elegantnoj crnoj košulji i crnim farmerkama. Krenuli ste ka restoranu, a s obzirom da je bio blizu tvog stana na Beogradu na vodi brzo ste stigli. Restoran je imao i spoljašnju baštu u koju ste seli bez razmišljanja jer je bila jako lepa a i vreme vam je to omogućavalo. Cela bašta je bila ogromna sa više stolova a na svakom od njih su se pružali dugi beli stolnjaci, a na njima elegantno uredjeni tanjiri sa staklenim čašama za vino i jednom belom svećom pored. Bilo je dosta ljudi, ali ipak ne previše. Lagani vetrić je pirkao dok su se svo vreme čuli konobari koji su išli od stola do stola zveckajući tanjirima. Većina ljudi jelo je pastu, ili pizzu a u restoranu se moglo naći i dosta poznatih srpskih biznismena, i advokata na poslovnim vecerama. Seli ste na prvi slobodni sto koji je bio jako lep i negde u centru same bašte. Ubrzo vam je prišao i konobar, sa menijem pića. Izabrali ste belo vino za početak i oboje nazdravili. Upravo ovo vino, i ova atmosfera vas je podsećala na vas prvi razgovor i prvo upoznavanje. Smejali ste se i pričali, dugo nisi bila na ovako prijatnoj večeri sa voljenom osobom. Potom ste dobili jelovnik, i oboje ste naručili pastu koju takodje jako volite. Dok ste jeli, u pozadini je išla lagana muzika koja vas je dodatno opustila. Uživali ste, a dušan je provukao temu koja nikako nije mogla da mu izadje iz glave, uprkos dosta lepih misli koje je imao danas.
"jutros smo se pred let svi potresli"
započeo je.
" šta je bilo?" začudjeno si pitala, ali si se setila da je trebao da ide na let sa reprezentacijom.
"piksiju nije bilo dobro, čovek se bukvalno zacrveneo samo što se nije srušio tu pred nama"
"molim?" spustila si escajg iz ruku i gledala ga pravo u oči.
"ma strašno, kaže da ga nešto probada u grudima. Otišao je jutros u bolnicu niko mi ništa ne javlja ceo dan. Ako mu ne bude bolje moraćemo da nadjemo zamenu. Čeka nas dosta utakmica jako brzo"
"Jako mi je zao, možda je od stresa, znaš, kako će sve da prodje, sa utakmicom i to.. Baš strašno"
Nastavili ste da pričate dok u restoran nije ušao poznati fudbaler. Nemanja Radonjic držao je svoju devojku isidoru za ruku a oboje su bili u elegantnim odelima.
"Isidora, hoćemo u baštu"
"Može ljubavi"
Usli su, i seli za sto pored vašeg. Dušan je s obzirom da je bio okrenut prema tebi nije ni primetio Radonjica koji je njega vrlo brzo primetio te ga potapšao po ledjima.
"Opa Vlahovicuu vidim izlazis samo u poznate restorane".
"jao bre budalo odkud ti ovde".
Isidora vam se pridružila a tebi je prvoj pružila ruku. Potom se radonjic okrenuo prema tebi.
"Nisam te upoznao, ovo je moja devojka Jana"
U momentu si zastala kada si čula sta je rekao, iako si dobro znala da ste dosta bliski sama pomisao da si devojka Dušana Vlahovića navela te je na prelep osećaj.
Pruzila si mu ruku,a on te gledao pravo u oči. Njegove oči u milisekundi su odmerile celu tebe sa zadovoljnim smeškom na kraju.
"Jana drago mi je"
"Moje zadovoljstvo je veće, Nemanja Radonjic".

FudbalerWhere stories live. Discover now