البارت السابع

99 6 2
                                    

#البارت السابع
#مجنونة المالك

لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🌻
عند مازن وشهد كانو يجلسون في كافيه معا .

مازن: تشربي ايه.
شهد بكسوف: شكرا ...مش عايزه.
مازن بضحكة : لاء لازم تشربي ..
شهد بابتسامة: خلاص ممكن عصير فراولة بلبن.
مازن: هتفضلي ساكته اتكلمي.
شهد بخجل: بصراحة انا لسه مش مصدقة ان احنا يعني احم مخطوبين.
مازن بابتسامة: مش مصدقة ليه انتي خطفتي قلبي أول ما شوفتك .
شهد بابتسامة: انا خطفت قلبك ليه بقي.
مازن بصراحة : عشان انتي غير البنات اللي عرفتهم بصي يا شهد انا مش هكدب عليكي انا عرفت بنات كتير اوي بحكم شغلي بس كلهم كانو شمال انتي غيرهم حبيتك من أدبك أخلاقك جميلة.
شهد بهدوء: طب وانتي بتقولي دلوقتي ليه ...مع ان انت كان ممكن تخبي عليا .
مازن: عشان عايز ابني حياتي معاكي من أول وجديد عايز أبدأ وانتي عارفه كل حاجه عني ...انا قطعت علاقتي بكل البنات اللي أعرفهم عشانك.
شهد بابتسامة: عارف لو مكنتش صرحتني كنت هزعل منك جدا ...ممكن توعدني انك تقطع علاقتك بيهم كلهم.
مازن بحب: وعد انا فعلا قطعت علاقتي بيهم.
أبتسمت له شهد و جلسوا يتحدثون عن نفسهم وبعد ذلك مازن أوصلها الي منزلها و ذهب الي منزله.

عند نور
دخلت غرفتها دون ان تحدث ... تأخذ دش وخرجت كانت ترتدي بورنس ...وجدت مالك نائم علي السرير يمسك الهاتف.
نور بصدمة: انت بتعمل ايه هنا.
مالك بمناغشة: عايز انام جنب مراتي.
نور بتوتر: مالك اخرج بره عايزه البس.
مالك وهو ينام: البسي حد مانعك.
نور بخجل تأخذ ملابسها من علي السرير وتدخل الحمام
نور: والله انت مش طبيعي.
ارتدت ملابسها كانت عبارة ترنج علي هيئة قطة وشعرها مبلل علي ظهرها.
وقفت امام المرأة تجفف شعرها و سرحته ونظرت الي مالك بغيظ وذهبت تنام علي الكنبة وأخذت بطانيه و مخدة.
مالك: تعالي نامي هنا.
نور بنوم: مالك انا عايزة نام تصبح علي خير...وغطت في نوم عميق ...ذهب مالك اليها وحملها و وضعها بجانبه علي السرير
ونظر لها بابتسامة وقال في سره: شكلي حبيتك يا نور بس انتي هتوافقي تكملي حياتك معايا بعد اللي انتي قولتيه.
ونام وهو يدفن رأسه في شعرها و يشم رائحته الجذابة.

الساعه اربعة الفجر...كانت نور تقول كلام غير مفهوم و وجهها متعرق بشدة ...نور بخوف: لاء بابا ...باااابااااا لاء متسبنيش لوحدي هقع لاء بااااباااا انت مين أبعد عن أبويا.
فاق مالك بقلق: نور نور فوقي ابوكي ماله نور.
فاقت نور وهي تصرخ بأسم والدها و تنهج بشدة: باااااااباااااا.
تنظر نور حولها بتعب وتبكي بشدة.
قلق مالك عليها: دا كابوس يانور اهدي ابوكي كويس.
تهز نور رأسها بالا ومازالت تبكي...نور بعياط: لاء بابا تعبان انا حاسه بيه انا قلبي بيوجعني اوي.
مالك وهو يطبطب عليها و يضمها: اهدي يانور متخافيش ابوكي كويس دا كابوس.
لاحظت نور انه يضمها كانت سوف تبتعد ...مالك : نور خليكي في حضني.
نور بدموع: مالك ابعد.
مالك برجاء: النهاردة بس ممكن.
استسلمت له نور ونامت بحضنه كانت قلقة لاتعرف تنام بسبب قلقها علي أبيها.

مجنونة المالك(متوقفة) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن