Ai grijă de tenul tău!

7 0 0
                                    

Da,este dificil să ne iubim pe noi înșine. De ce? De multe ori ne privim în oglindă și spunem "De ce arăt așa?" sau "Nu puteam să am tenul mai curat?" , și lista chiar poate continua. Este adevărat,nu toate femeile au tenul curat și catifelat,acneea este cu siguranță problema principală pentru fiecare dintre noi. Putem opri acneea din a apărea? Da,iar astăzi voi împărtăși cu voi câteva soluții UTILE.

CUM POT PREVENI ACNEEA?

1) Nu îți mai atinge fața cu mâinile!

Un obicei comun,nu-i așa? Tendința de ați pune mâinile pe față pare un lucru obișnuit și chiar foarte normal. Dar nu,nu continua să faci asta dacă vrei ca tenul tău să fie păstrat. Încercă să eviți momentele în care să-ți pui mâinile pe față,chiar dacă te-ai spălat pe ele acum cinci minute. Atingi cu mâinile diferite obiecte de prin bucătărie,baie, cameră etc. Iar în momentul în care mâna ta face contact cu fața,impuritățile vor ajunge acolo. Și crede-mă,nu vrei ca coșurile să-ți apară după două zile.

2) Nu folosi un prosop pentru a-ți șterge fața!

După ce te speli pe față,în locul unui prosop încercă să folosești câteva șervețele uscate. Nu știu dacă prosopul are un efect rău și asupra tenului vostru,dar tenului meu nu-i place asta. Este aspru iar asta poate rezulta la producerea acneei (sau doar câteva coșuri) pe față după un timp. Totuși, dacă nu vrei să folosești șervețelele (în opinia mea este mult mai bine cu ele) atunci folosește un prosop mai moale,ca atunci când îl folosești să nu-ți rămână pete roșii pe față din cauza asprimii sale la contact.

3) Puneți seara o mască cu cărbune activ odată la două-trei zile!

Nu doar că ajută la reducerea punctelor negre,dar poate fi eficientă și la oprirea acneei/coșurilor de pe față!

4) Folosește o cremă hidratantă după fiecare spălare dimineața!

După ce-ți termini rutina de dimineață,în loc să părăsești baia îmbufnată, aplică un strat subțire de cremă pe față. Nu doar că îți catifelează pielea,dar reduce apariția coșurilor!

5) Nu-ți mai sparge coșurile!

Dacă totuși ai coșuri pe față,nu încerca să le spargi în speranța că nu le vei mai vedea,nu va funcționează. Deci încetează,doar vei înrăutăți situația și vei putea obține acneea. Mai bine,folosește spirt pentru a-ți curăța fața( înainte de ați pune crema sau ceva). Chiar ajută!

6) ¡evită fondul de ten!!

Nu știu cum este la voi,dar mie doar îmi aduce mai multe coșuri fondul de ten. In loc să-l folosești pentru a-ți acoperi costurile și apoi să arăți ca o ciocolată cu alune,mai bine lasă-ți tenul să "prindă" aer și nu-l mai astupa! Poți fi la fel de frumoasă și când ești naturală :))

-------------

a/n: pentru capitolul următor am un subiect chiar FOARTE interesant! 🙂

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 19, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

about you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum