- Hei JK ce faci?.Se apropie o fata brunetă le care jungkook a recunoscut-o din prima. Era Lia o fata draguta și buna la suflet.
A cunoscut-o când a salvat-o de niște bătăuși. Aceasta a insistat să îi mulțumească dar jungkook a refuzat mereu.
A trecut 3 ani de când nu mai locuiește cu părinți săi, acesta să mutat în celălalt capăt al busanului departe de ei.
Din seara aceia când a primit bataie de la tatăl său, de atunci se antrenează în lupte.
Acum era destul de cunoscut în tot busanul, până la urmă a salvat mulți copii bătrâni fete femei până și bărbați.
- bine stau tu?
Se apropie de fata Cufulundui părul făcând-o să scoată un botic.
- am spus să nu imi mai atunci parul!
- dar e moale!
- stiu de aceia nu îl mai atinge mi-l strici!
Jungkook râde dând din cap mergând umăr la umăr cu fata, ce acum îi povestea despre un catel ce la văzut într-o bordura.
- dece nu l-ai luat?
Întreabă jungkook, gândindu-se cât de mult suferă acel catel.
- nu am unde s-a îl duce, dacă află mama ca aduc câini vagabonzi o sa ma omoare! Însă era așa frumos cred ca e dintr-o rasa foarte cunoscută.
Jungkook ofteaza gândindu-se dacă să ia el cățelul sau să îl lase acolo.
- pe ce strada la văzut?
Întreabă stând față în fața cu lia, ce a suspinat surprinsă.
- lângă Cafeneaua 가 폐 인
Spuse Lia cobfuza, iar apoi vazu cum jungkook a luat-o la fugă spre cafenea
Jungkook alergase până în fața cafeneli, văzând în bordură un mic cățel negri cu o pată mare pe piept galben și mari deschis.
Zambeste trist uitându-se împrejur. Grăbindu-se la cățel. Landul în brațe.
- vai ce mic esti...
Soptise sclab, asezandul sub jacheta să neagră grăbindu-se cu el spre apartamentul său.
Avea să îl îngrijească, și să îl crească iar cățelul pe nume bam o sa il ajute să bată oameni Rai.
Da asta va face...
CITEȘTI
THE BOSSES : Taekook cover❗
ActionJeon Jungkook nu a avut o copilărie frumoasa, tatăl său era alcoolist iar mama prostituată, a fost nevoit să se antreneze să se apere de bătăuși din Busan. Odată ajuns adolescent era cunoscut în busan drept "BunnyBoy" din cauza zâmbetului sau de ie...