06

90 13 10
                                    


După 20 de minute în care jungkook și acei doi bărbați și-au aruncat pumni în fața și corp.

Jungkook acum find în picioare cu cei doi bărbați de două ori cât el pe jos lângă picioarele sale, taehyung să dat jos din mașină înaintând către acesta.

- stai să ghicesc? Și tu esti un retardat pervers, pedofil ce a venit să se ia la bătaie cu mine pentru ca ti-am bătut prieteni?

Taehyung a pufnit în ras, odată cu cuvintele baiatului, uitându-se la băiat cum își șterge buza Sparta cu mâna.

- ce? Arată eu un bețiv părăsit de soarta?

Întreabă însă nu a primit nicun răspundă de la jungkook, ce era ocupat sa isi atingă buza de Jos.

Iar jungkook nu ar recunoaște nicodata, ca bărbatul cu păr saten ochi de sirena și îmbrăcat la 4 ace să fie vreun bețiv

- ori cum sunt aici cu o ofertă...

Se apropie de jungkook, ce și-a ridicat o spranceana iritat de prezența lui taehyung. Chiar nu avea chef de oameni bogați și cu fite.

- ce oferta?
- am observat că te pricepi a apăra oameni nevinovați, și esti foarte bun în lupte. Caut un paznic sa ma ajute cu..sa ii zicem inamicii.

Taehyung zambeste satisfăcut când jungkook se uita la el, putin uimit însă privirea rece a revenit imediat.

- nu am Chief sa imi las orașul și cainele, în spate pentru un fitos ca tine..acum dacă ma scuzi.

Se întoarce find gata gata să plece pe aleie, însă mâna lui taehyung la oprit.

- credema ca în seoul are nevoie mai mult de noi, plus am să îmi las oameni să se ocupă de, acești oameni. Poti sa iti iei și câinele dacă vrei.

Jungkook să uitat la el apoi la asfalt, chiar avea nevoie de bani. Și nu a vizitat seoul de ceva timp. Plus ca acest bărbat, se vede din voce lui ca nu îi vrea râul.

- bine..însă, cum te chiamă cu ce te ocupi și dece ai nevoie de mine?

Taehyung la privit uimit însă cu un Ranjet, iar apoi a ras încet. Băiatul chiar era curios.

- wow, chiar esti curios, însă o sa afli toate astea după ce ai să semnezi un contract.

Jungkook a aprobat incet din cap apoi urmându-l pe taehyung în mașină s-a de lux

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

THE BOSSES : Taekook cover❗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum