callmemaster: Ah bu arsız teklifin karşısında nasıl direnebilirim ki...?
Direnmene gerek olduğunu söyleyen kim Master?
callmemaster: Ah cidden.
Karşılık veriyor olman ayrı tahrik ediyor.
Kesinlikle tehlikeli sular da yüzüyor gibiyim fakat biraz derine açılmaktan zarar gelmez gibi?
Bu kadar çok arzuluyorsanız, neden karşıma çıkmıyorsunuz? Yüzüme karşı söyleyerek, daha çok tahrik olmak istemez miydiniz?
Belki kucağınızda yer edinebilirdim?
Ve merak etmeyin, tehlikeli sular da değilsiniz sizi ısırmam :)
callmemaster: Birden karşına mı çıkmalıyım? Öylece? Korkmuyor musun?
Yüzüne karşı söylemek istedikleriminin yanı sıra, mahvetmek istiyorum seni. Kırmızı ışıkların altında sen ve ben sadece, ikimiz, inlemelerimizin birbirine karıştığı bir an. Günlerdir kendime hakim olamıyorum bu konu da. Daha önce birisini arzulamamıştım bu kadar.
Oh ve kucağım da yer edinmeni çok isterdim ;)
Ahaha master bey, benden gerçekten etkilenmişe benziyorsun.
Beni mahvetmek istiyorsun demek? Hmm, peki bunun için neyi bekliyorsunuz tam olarak?
Ayrıca anlamadığım bir şey var, yanlış anlamayın kesinlikle sapık ve röntgenci olduğunuzu düşündüğümden değil.
Beni nereden izliyorsunuz?
Trambolinde zıpladığımı yani nerede gördünüz?
callmemaster: Sana bu bilgiyi vererek yerimi çok belli etmiş olmaz mıydım?
İstemiyor musun beni? Anlayamadım da :D
callmemaster: Oturduğunuz binanın tam karşısı.
Ah, demek o lüks evinizin camından beni gözetliyordunuz? Peki nasıl olur da trambolinde yeğenimle birlikte zıplarken ilginizi çekmiş olabilirim?
callmemaster: Yüzünüzdeki gülümseydi beni benden alan. Sonra sizi izlemeye devam ettiğimde, kalp çarpıntım oluştu. Kalçalarınız kadrajıma girdiğinde ise kendimi kaybetmişim...
Anlıyorum peki ben ne zaman sizi görebilirim? :(
Böyle tek taraflı mı olacak?
callmemaster: Tabii ki hayır.
Nasıl dayanabilirim?
Ama bence en azından bir süre daha böyle takılmanın daha iyi olacağını düşünüyorum.
Sen nasıl istersen master :)
03.04 ✓✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐫𝐚𝐦𝐩𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞┊𝐌𝐢𝐧𝐜𝐡𝐚𝐧
Fanfiction'𝘪 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘫𝘶𝘮𝘱 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘢𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘶𝘮𝘱 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘮𝘱𝘰𝘭𝘪𝘯𝘦.'