Küldte:tbarbihorse
Szia! Hát ha már így kiírtad akkor én is mesélnék kettőt is. Azt kell tudni,hogy a házunk ahol éltünk azt még dédpapám építette,úgyhogy senki nem lakott itt előttünk.
Az első:Itt még kisebb voltam és a szobaajtó nyitva volt a meleg miatt. Kb. 6 éves lehettem. Éjjel felkeltem és ahogy kinéztem az ajtómon ami szokás szerint nyitva állt,láttam egy alakot. De nem lehetett egyik családtagom sem,hiszen a szüleim a másik szobában aludtak,nagymamám pedig nem így néz ki. Semmi ilyesztő nem volt benne. A haja és a ruhája hosszú volt. Csak fekete alak. Egy karkosárral a kezében hajolt le. Ennyi volt a mozdulata. Eléggé féltem akkor. Mindenki azt hiszi álmodtam de mikor szóltam anyukámnak,hogy van valaki az ajtóban ő odajött mellém. Én láttam továbbra is. Viszont ő azt mondta,hogy nem lát semmit. Elég nyugtalanul aludtam vissza és nehezen. Az emlék mai napig meg van bennem és azóta nem alszom nyitott ajtónál. SOHA.
A 2:Ez mostani történet. 14 éves vagyok és a para jelenségek elkísértek kiskorom óta. Most viszont néhány hónapja a szomszédunk meghalt. A saját házában. És nagyon sokáig éreztem úgy,hogy figyelne,nem vagyok egyedül stb. Mikor próbáltam elaludni akkor tisztán éreztem,hogy a kezemen amit csak egy póló takar,végig simít valami hideg. Borzalmasan megijedtem. Azonnal megfordultam de nem volt ott semmi. Egy csomószor felkeltem 2 és 3 óra között is. Mikor ültem az órán mintha az ablakunkban is láttam volna valami alakot amely hirtelen eltűnt. Aztán egyszer csak abbamaradtak ezek a jelenségek. Még karácsony előtt.
És lezárásnak valami kicsit vidámabbat is mesélek. Ez is kb. 1 éve volt. Nagyon késő volt,így nem kapcsoltam villanyt mikor kimentem a konyhába,valamit enni keresni,hogy bevigyem magammal a szobámba. Nagyban kotorásztam a szekrényben mikor egy kéz ráfogott a vállamra. Én ledermedve álltam és egy hatalmasat akartam sikítani de akkor mindenkit felkeltettem volna,így csak pár másodperc alatt kaptam meg az első kezem ügyébe eső tárgyat ami egy.....kifli volt és vertem vele hátra. Pár másodperc volt csak de én a lendülettől elvágódtam a hideg konyhakövön. Majd mikor a fekete alak kicsit hátrébb lépett utána dobtam a kifli maradékot. Mint mondtam sötét volt és csak pár másodperc az egész. De amikor elérte a villany kapcsolót észrevettem,hogy csak a mamám volt az. Hát nagyon megijedtem tőle az egyszer biztos. Azóta is rendszeresen találkozunk a konyhában és néha még mindig a szívrohamot hozzuk egymásra de nagyon szeretem szóval sajnáltam,hogy megvertem a kiflivel.