წვეულება მოსაწყენი. იყო . თეჰიონი რენდომ ხალხს ელაპარაკებოდა. არტემისი კი უბრალოდ იჯდა და უსმენდა . არტემისს მობეზრდა უსაქმურად ჯდობა ამიტომ აივანზე გავიდა და ხედის ყურება დაიწყო.
არტემისის პოვ:
ხედით ვტკბებოდი როცა ხმა გავიგე.
???:როგორც ვხედავ ხედი ძალიან მოგეწონათ მისის კიმ. უკან გავიხედე და დოჰუნი დავინახე.
არტ:მართალი ხართ. ბატონო ლი. გასაოცარი ხედია. თავს მშვიდათ მაგრძნობინებს. ის ჩემსკენ დაიძრა და შამპანიურის ჭიქა მომაწოდა.
დჰ(დოჰუნი): იმედია დალევთ??
არტ:რატომაც. არა. ჭიქა გამოვართვი და ცოტა მოვსვი.
დჰ:მინდა გითხრათ რომ არაჩვეულებრივათ გამოიყურებით.
ამაზე გამეღიმა.
არტ:გმადლობთ. თქვენზეც იგივეს ვიტყოდი. მანაც გამიღიმა.
ლაპარაკი დავიწყეთ მოდაზე. როგორც ჩანს მოდის მიმდევარია(😁)
და კარგი გემოვნებაც. აქვს მაგრამ ეს საუბარი ერთმა ადამიანმა ჩაგვიშალა.
ავტორის პოვ:
თჰ:დოჰუნ შეიძლება ვიკითხო რას ელაპარაკებით ჩემს მეუღლეს(იეჭვიანა ბიჭმა😆).
დჰ:არაფერს უბრალოდ მისი სილამაზე ავღნიშნე და ცოტა ლაპარაკსაც შევყევით.
თჰ:გირჩევნია თავი მისგან შორს დაიჭირო.
არტ:თეთე არ გინდა. წავიდეთ. ძალიან დავიღალე. და დასვენება მჭირდება. თეჰიონი მას გაოცებული იყურებდა. შემდეგ გამოფხიზლდა და არტემის ხელი ჩაავლო. ისინი მანქანისკენ დაიძრნენ მანქანაში სიჩუმე იყო სანამ თეჰიონმა ლაპარაკი არ დაიწყო.
თჰ:თეთე??? რას ნიშნავდა შენი საქციელი??? და არტემისს გახედა .
არტ:იქ ბევრი ხალხი იყო ამიტომ ჩხუბის დაწყება ზედმეტად უგუნური საქციელი იქნებოდა. ეს თქვა და თავი ფანჯარას მიადო. თეჰიონს ჩაეცინა. სახლში როცა მივიდნენ არტემისი ეგრევე სააბაზანოში შევიდა. განსატვირთად . როცა ბანაობა დაასრულა. გარეთ გამოვიდა. მას მხოლოდ . პირსახოცი ჰქონდა შემოხვეული. ეგონა ოთახში მარტო იყო. როცა თეჰიონი დაინახე შიშისგან დაიყვირა
არტ:ჯანდაბა გული გამიხეთქე. შეგიძლია გარეთ გახვიდე უნდა გამოვიცვალო.
თჰ:რატომ შენ ჩემი ცოლი ხარ. შემიძლია გიყურე.
არტ:თეჰიო...
თჰ:ან ჩემს თვალწინ გამოიცვლი ან საერთოდ შიშველი დაწვები.
არტემისს სხვა გზა არ ჰქონდა. ამიტომ მის თვალწინ დაიწყო გამოცვლა. თეჰიონი კი ამ სანახაობით ტკბებოდა.
არტემისმა გამოცვლა დაამთავრა და ესე ეცვა(ღმერთო რა გარყვნილი ვარ)
თჰ:ახ ჯანდაბა. ამიდგა. ეს თქვა და სააბაზანოში შევიდა.
არტემისი კი დაწვა. როცა თეჰიონმა თავისი საქმე დაასრულა. არტემისს მიუწვა და ესე ჩახუტებულებს დაეძინათ_________________________________________
შემდეგი თავი🔞 იქნებაა
YOU ARE READING
STALKER🔞(დასრულებული)
Random"ნუ გამირბიხარ პრინცესა ხომ იცი რომ მაინც დაგიჭერ " ⚠️ყურადღება:ფიკი არის ძველი ამიტომ ბევრი არასასიამოვნო რამ წერია⚠️