part.19

868 57 7
                                    

არტ პოვ:
ქვემოთ ჩავედი. ეს ორი ნაბიჭვარი სავარძელზე იჯდნენ და რაღაცაზე ლაპარაკობდნენ. მათ მივუახლოვდი.
ვუბინი:ახ. თოჯინავ უკვე მოხვედი. მოდი დაჯექი  და ხელი მისი კალთისკენ  გაიშვირა. მე ამააზრზენი სახით შევხედე  უცებ ხელი მომკიდა და მის კალთაში ჩამაჯინა. თან თმებზე მომქაჩა
ვუბინი:თოჯინავ. როცა გეუბნები რომ რაღაც უნდა გააკეთო .გააკეთებ გასაგებია?! და თავი ყელში ჩამირგო. ამ დროს ლაპარაკი მეორე კრეტინმა დაიწყო.
ლი:კარგი მელაკუდა.წავედით ვივახშმოთ. ალბათ მოგშივდა. ეს თქვა და სამზარეულოსკენ გაეშურა. ვუბინმა ამიხუტა და სამზარეულომდე მიმიყვანა.
ლი:ახლა ჩემი ჯერია. მომიყვანე ჩემი მელაკუდა.თქვა და ხელები ჩემსკენ წამოწია.
*ამათ მე ბავშვი ხო არ ვგონივარ დარტყმული ფსიქოპატები*
ვუბინმა ხელი გამიშვა შემდეგ ლი მოვიდა და მის კალთაში დამაჯინა.
ლი:მე გაჭმევ. ეს თქვა და. კოვზი ხელში აიღო. და ჭამა დამაწყებინა 
თეჰიონის პოვ:
სად არის არტემისი ამდენი ხანი გავიდა.ჯანდაბა იმ ბოზმა რამე თუ დაუშავა ჩრმი ხელით დავახრჩობ.  ავტორის პოვ:
უცებ კარები იღება და ამელია შემოდის.
ამელია:ჰეი თეთე. მომენატრე.თაე სკენ წავიდა და ყელშე ჩამოეკიდა. მაგრამ თეჰიონმა მოიშორა  
თჰ:მისმინე. შე ბოზო. არტემისი ბოლოს შენთან იყო.ამის შემდეგ კი ის უბრალოდ გაუჩუნარდა.  დარწმუნებული ვარ რომ რაღაც დაუშავე. ან ლაპარაკს დაიწყებ ან მე თვითონ დაგაწყებინებ.
ამელია:არ ვიცი რაზე ლაპარაკობ.
თჰ:ასე არა. კარგი. ამელიას ხელი მოჰკიდა და სარდაფში ჩაათრია.
⚠️ადამიანის.წამება. და ბლაბლაბლა.⚠️
სკამზე დააბა .
თჰ:კარგი აბა რითი დავიწყოთ. თან თავისი დანების კოლექციას გადახედა.
თჰ:აბა.აბა.აბა იმდენი ხანია რაც ბოლოს ესენი გამოვიყენე ჯონია შენი გატყავებით დავიწყოთ.და ფდიქოპატურად გადაიხარხარა. შემდეგ ერთ ერთ დანას ხელი მოჰკიდა და ამელიასკენ დაიძრა.
ამელია:თეჰიონ რას აკეთებ?!. უცებ თეჰიონმა ამელიას კანი ააჭრრა. ამელიამ კი დაიყვირა.
ამელია:აააააა. გაჩერდი გთხოვ. თეჰიონი არ გაჩერებულა.კანს უფრა და უფრო აჩრიდა. შემდეგ სანთებელას მოკიდა. ხელი და მის აჩეხილ კანთან ახლოს მიიტანა.
თჰ:ახლა ბეკონივით.შეიწვები.
ამელია:თეჰიონ გაჩერდი თხოვ.მტკივა. თეჰიონი მაინც არ გაჩერებულა.შემდეგ ბრიტვას(?) მოკიდა ხელი და მისი ყელისკენ წაიღო. შემდეგ ნელ ნელა დაიწყო მისი ყელის დასახიჩრება. ბოლოს კი ხორხთან გაჩერდა.
ამელია:გაჩერდი გთხოვ.არ გააკეთო
⚠️დასასრული⚠️
არტემისთან და ბიჭებთან
ავტორის პოვ:
ჭამის შემდეგ:
ლი:მელაკუდა. ჩვენ საქმეზე უნდა გავიდეთ. და მალე დავბრუნდებუთ.
გაქცევა არც გაბედო. თორემ დამერწმუნე.შენი მამიკო წამებით მოკვდება. ეს თქვა და შუბლზე აკოცა არტემისს. შემდეგ ვუბინი მივიდა მასთან დ ა თვალებში ჩახედა. მესამე სართულზე ასვლა არც კი გაბედო. ეს თქვა და ყელზე გაკოცა.ამის შემდეგ სახლი დატოვეს .
არტ:აბა ტა დაგიჯერებთ. ეს თქვა  და მესამე სართულისკენ გაეშურა.ზემოთ რაღაც ბნელი ოთახი  შეამჩნია  და ამ ოთახისკენ დაიძრა. კარები შეაღო და თვალებს ვერ უჯერებდა. ყველგან მისი ფოტოები იყო. და ყველაფერი სისხლით იყო მოსვრილი. .
თეჰიონთან:
თჰ:ლაპარაკი დაიწყე თორემ სამუდამოდ დაგასახიჩრებ.
ამელია :ვუ ბინი. ვუ ბინი და ლი დოჰვანი ისინი გატეცებულნი არიან არტემისით.
თეჰიონს ვენები დაეჭიმა.
თჰ:მითხარი სად არიან?!
ამელია:ტყის სახლი . მათ ტყის სახლი აქვთ.
ამელიამ როცა ეს ყველაფერი თქვა თეჰიონმა მას თავში ესროლა.
თჰ:გააარკვიეთ . სად აქვს ნაბიჭვარ ვუ ბინს ტყის სახლი.
დაცვა:yes boss. (ინგლისურად უფრო კარგად ჟღერს)
ანუ ხალხნო. ერთი თავი დარჩა და ეს ფიკიც დასრულდება✨️

STALKER🔞(დასრულებული)Where stories live. Discover now