Cesta domů

3 3 0
                                    

Když se kluci převlékli tak jsem šli před školu a tam jsme ještě bavili s Tommym a Nickem. Tomy cca po 20 min.sel na autobusovou zastávku a čekal než mu přijede autobus. S Nickem jsme si ještě chvíli povídali než pro něj přijel táta a se ségrou jely domu. Mezitím co jsme se s Nickem bavili tak že školy vyšly holky a asi na mě čekaly protože, když Nick odjel tak jsem se vydal za Anetkou a šli směrem domů tak šli hned holky taky kousek za náma. Když jsme byli pod kopcem tak se od nás odpojil Ranboo a tak šla Laurietta sama za náma. Když jsem byli u přechodu tak se odemě odpojila Anetka a tak jsem myslel že půjde i Laurietta protože bydlí s Anetkou naproti sobě,ale ona šla dá se mnou tak jsem počkal až dojde těch pár kroků ke mně a začal se s ní bavit o tom, že jsem čekal že se zapojí s náma do konverzace,ale ona řekla že řada pozoruje lidí a poslouchá je. Nějak jsme se dostali k tomu že podle mě lépe líbají kluci. Ona řekla že se ještě nikdy nelíbal tak jsem se divil že ani ne s Elizabeth, přestože spolu chodí,ale ona řekla že ne že si vždycky dávaly jen pusu, ale nikdy se nelíbaly tak jsem jí řekl že by to měla zkusit. Pak jsme si ještě chvíli povídali a pak už odbočila a tak jsme se rozloučili a já šel domů.

Už dlouho jsem nic neviděla nevěděla jsem co psát,ale dneska jsem nevěděla co dělat tak jsem se rozhodla zase psát.

(269slov)

Názor napiš do com
Nezapomeň hlasovat ⭐

Asi jsem se do děj Zabouchal Kde žijí příběhy. Začni objevovat