Beginning

60 17 18
                                    

Nasıl başlayacağımı veya nasıl yazmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim olmamasına rağmen şuan burdayım. Gaza geldim yazıyorum. Elime kuvvet derdim ama ilham gelmeyince pek bir etkisi olmuyor açıkçası. Fikiri benim icin bulan canım arkadaşıma tesekkür edip yazmaya çalışmaya başlıyorum. İyi okumalar, hatalarım varsa acemiliğime verebilirsiniz.

₺_____________

Aile? İnsanın en güvende hissettiği yer, evi. Size dünyayı cehennem eden, özgürlüğünüzü elinizden almaya çalışan bir aileniz olsaydı ne yapardınız? Ben 'Kim Taehyung. Hayal bile edemediğiniz bu yaşantının başrol oyuncusuyum.

Ailemin bana verdiği harçlıkları biriktirmeyi uzun zaman önce öğrendim. Ailemin durumu kötü değildi. Sadece şımarmamı istemediklerini söyledikleri için ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar para verirlerdi. Zaten savurgan biri değildim ama  ailemin hiçbir şey umrunda olmadığı gibi kişisel isteklerim, hobilerim de umurlarında değildi tabii ki.

Onlar beni kendi isteklerini yapmaları için satın aldıkları, sözlerinden çıkarsam pillerimi söküp atabilecekleri bir robot olarak görüyordu.

Ve şimdi ben yani Kim Taehyung. İlk defa kendime bir iyilik yapacaktım. Ne annem denilen o kadını ne de baba denilen o adamı umursamayacak ve uzun zamandır hayalim olan boks kursuna yazılacaktım.

Oturduğum yere fazla uzak olmayan boks kursları sınırlıydı. Önümde gördüğüm üç seçeneğe bakarken bunu çok rahat bir şekilde söyleyebilirdim. Fiyatları da uygun fiyatlıdan daha pahalıya giden kursları incelemeye başladım. Uygun fiyatlı mekana baktığımda fazla ıssız gelmişti gözüme. Yorumlarına baktığımda fazla beğenildiği söylenemezdi. Onu atlamaya karar verip üç kurs arasındaki en pahalı kursa tıkladım. Buranın mekanı güzel ve temizdi. Yorumlara baktığımda begenildiğini de görmüştüm. Bu mekan hoşuma gitmişti ama son kalan seçeneğe de bakmak istedim.

Jk's places isimli mekanın çekilmiş fotoğraflarına bakarken diğer mekanlara göre oldukça fazla olan yorum sayısı gözüme çarptı.  Yorumlara girdiğimde kızlı erkekli birçok kişinin mekanı ve daha çok hocayı övdüklerini fark etmiştim. İnsanlar neden bilmiyorum ama bu yerden fazlasıyla memnun kalmışlardı. Fotoğraflara baktığım kadarıyla mekan temiz ve ferahtı.
Fiyatına göre fazlasıyla iyi olan bu yerden 1 aylık üyelik almak üzere kişisel bilgilerimi girdim ve ödemeyi yaparak veb sitesi üzerinden kayıt oldum.

Ben Kim Taehyung. Bu gün kimseye kendimi kanıtlama ihtiyacım olmadan yıllardır istediğim hobimi gerçekleştirmek üzere ilk adımı attım. Kendime yeni bir sayfayı da bu vesileyle açmış, ailem tarafından esir tutulduğum o kafesi biraz araladığımı hissetmiştim...

____________________

____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍

Martail Arts/ Tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin