He's my brother..?!

657 13 2
                                    

Zoe pov

Ik wordt wakker van mijn stomme wekker. Zoe wakker worden hoor ik mijn moeder zeggen. Ja ja ik ga al. Ik trek mijn outfit aan (zie in media) Ik ren snel naar beneden en zie dat ik al bijna te laat ben. Ik smeer snel een broodje nutella. Ik fiets naar het kruispunt waar ik Rosé al zie. Hey Rose zeg ik, Hey Zoé zegt ze hyper. Ja ze is altijd hyper maar dat is juist leuk aan haar. We fietsen snel naar school, Oh gelukkig ik dacht dat we te laat waren zucht ik opgelucht. We praten nog even tot dat de gemene bitches komen. Ik zucht diep en haal diep adem, wat moeten jullie? vraag ik bot. Niks zegt Ariana Ariana is echt de hoofd van Demi en Selena Demi en Selena zijn alleen maar meelopers. Nee niks zegt Ariana ze heeft echt hee sletterige kleren aan. Die van demi en Selena vallen nog een beetje mee. Waarom. Ben je hier dan vraagt rosé boos. Nou ik wou alleen maar zeggen dat ik niet snap wat je met Zoé doet, ik bedoel je bent zo knap en Zoé is zo uggh zegt ze. Rosé kijkt haar boos aan. Ik krijg tranen in mijn ogen en ren weg. Ik hoor rosé nog zeggen tegen Ariana, kijk nou wat je doet maar de rest hoor ik niet omdat ik naar de wc ren.

Rosé pov

Ik kijk Ariana boos aan en ren snel naar de wc. Ik hoor iemand zacht huilen en ik weet gewoon zeker dat het Zoé is. Zoé? ben jij dat vraag ik voor de zekerheid. Ja maar ga weg, nee ik ga niet weg tot dat je naar buiten komt. Ik hoor de deurklink open gaan. Gaat het weer? Ja het gaat wel weer. Ik weet niet waarom het me raakte want normaal boeit het me echt niks hoor ik Zoé zachtjes zeggen. Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen maar zullen we gaan anders komen we te laat. Ja kom zegt Zoé

He's my brother..?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu