He's my brother..?!

622 9 1
                                    

Ps: foto van Rosé

Zoé pov

Als ik eenmaal in de klaslokaal ben ga ik zitten naast rosé. We hebben nu menner van den buiden. Hij heeft een enorme bierbuik en Kan de klas niet stil houden. We hebben ook een hele erge druke klas. Ik ben opzich best wel slim dus daarom noemen sommige mensen mij een nerd/geek. Niet dat ik het erg vind want ik Ben al blij dat ik niet hevig wordt gepest, en daarmee bedoel ik in elkaar slaan. Als de les eindelijk is afgelopen lopen ik en Rosé naar de kantine. Als we dat hebben gedaan gaan we zitten. Rosé ben je al vrij? vraag ik aan haar. Nee ik moet nog een lesuur zegt ze nep verdrietig waardoor ik begin te lachen. Opeens maakt ze een rare beweging waardoor ze van haar stoel afvalt. Ik begin keihard te lachen en heel veel mensen kijken ons opeens aan waardoor ik rood wordt. Als ze eenmaal is opgestaan zegt ze dat ze moet gaan want anders komt ze laat. Ik fiets naar huis want Rosé heeft nog een les. Als ik thuis ben zitten mijn ouders op de bank. Wat is er? Jullie horen toch nog te werken? Ja maar er is iets wat je moet weten zegt mijn moeder serieus. Ik vraag me af wat er zo serieus is want jullie moeten sowieso nog tot 6 uur werken en het is pas 3 uur. Ja dat gaan we nu dus zeggen zegt mijn vader lachend. Oh zei ik dat hardop vraag ik beschamend. Ja liefje dat zei je hardop, maar even serieus want het is echt heel belangrijk zegt mijn vader. Oké zeg maar zeg ik. Nou ehm we zijn niet je echte ouders zegt mijn "moeder". Wat! schreeuw ik, nou je bent door ons geadopteerd. Dit is een grapje toch. Nee liefje zegt mijn vader. Kijk je echte moeder was heel arm en kon niet voor nog een kind zorgen. Ze wou echt geen abortus doen en toen had ze je in een weeshuis gezet. Je hebt een broer. En je broer heet......


Cliffhanger wie zal het zijn???

He's my brother..?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu