0.5

76 7 3
                                    

Yoongi;

Şirketten hızlıca çıktık bunu yapan taesung'dan başka birisi değildi herşeyi ne ara bu kadar fazla kavradı anlamadım ama beni takip ettiği kesindi böylelikle hoseok'u kaçırmak istedi ve öyledi ne yapacağmı bilmiyorum ama jiminin verdiği kordinata doğru ilerliyorduk telefonumun çalmasıla numaraya batım.mesaj atan kişiydi

"Kim o yoongi"

"Mesaj atan pislik"

"Bay min biraz daha oyalarsanız belki yerini tam tespit edebilirim şimdi açın iki dakka uzatmaya çalışın"

"Peki"

Telefonu açmam ile hoseok'un bağırış sesi geldi arabayı durdum içimden bir parçam alınmış gibi oldum

"Pislik ne istiyorsun taesung seni elimde seni iyice oynatıcam rahat bırak onu yapma ona bunu"

"Ahh sevgili yoongi sonunda açabildiniz görüyormusun sevgili hiseok nasıl acı çekıyo birazdan bu sesinide duyamıyacaksin ahh zavallı hoseok yazık oldu ona"

"Şerefsiz ne istiyorsun gelip benimle hallerden işini onu rahat bırak diyorum sana onun kılına bir şey gelmiycek duydunmu"

"Ahh çok geç oldu birazdan kan kaybından ölücek ahh çok üzüldüm ya kıymetli hoseok ölüyo cenazesinde görüşürüz ha yoongi ne dersin"

"Piç evladı o değil senin cenazeni kaldıricam bitmedi işim seni de baban gibi öldürücem babanın yanına gidiceksin yani cehenneme ne dersin taesung ha"

Kelimelerimin bitmesi ile hoseok'un çığlığımı duymam bir oldu küçüğüm orda can çekişirken ben burda çaresizce oturup bekliyordum be yapıcaktım umarım Jimin hen yerini bulur yoksa bı kıymetlim daha kaybedecektim

"Ahh sesini duydum mu yoongi ne yapsam ki bir konuş bakalım sana ne diyecek ha hem bedelini ödüyo senle işbirliğinin cezasını neymiş görmüş oluyo ha ses ver hoseok yoongi telefonda"

"H-hyung ben ben iyiyim teleşlanmayın hem annenin babasının intikamını senin canınla değilde benim canımla alıyor hem sen ölürsen ben çok üzülürdüm en azından senin ölümünü görmem buda iyi bir şey değilmi"

"Ha-hayır küçükgüm sebinkurtarıcam tamam mı o piç evladının elinden korkma o yerden beraber çıkıcaz tamam mı"

"Tam- ahhhhh!!!"

"Uff çok drama bağladınız yoongi iki üç saate hoseokta hayattan gidicek gitmesini istemiyorsan elini çabuk tut derim yoksa ımmm bir daha görmen imkansız"

"Şerefsiz ne istedin ondan ha ne istedin daha ne kadar can alıcaksın ha"

"Senin canını alana kadar desem daha iyi olur uff yoongi benim daha hoseokum ile işletim var kapatmam lazım"

"Hyungg nolur çabuk ol!!!"

Telefon kapanmıştı telefon elimden düşmüştü namjoona baktım duyduklarından sonra gözleri dolmuştu bana baktı ne diyeceğ mı bemedim çükü bakışları her şeyi anlatıyordu acı vardı hemde hiç olmadığından fazlaydı

"Bay min yerini buldum hızlı olursak on dakkaya orda oluruz"

"Tamam Jimin saol yürü yoongi duydun o bugün ölücek duydun mu"

Bir şey demeden arabayı çalıştırıp jiminin verdiği komuta doğru ilerliyirdum hem de olmdağından fazla yetişmem lazımdı küçüğmü hayatta tutmak için nolur gittiğimizde onu ayarın üstünde dayanmış hayata tutunmuş şekil bulabilirim umarım

Çok hızlıydım onun babası yüzünde ailem yok olmuştu bide onun ou yüzünden bir ailemi daha kaybedemem bir sefer böyle olmuyacaktı olmayacaktı hoseok ile ordan sağ sağlam çıkıcaktık o hayata tutunmuş bir melek gibi beni orda bekliyordu küçüğüm"

Mafia and loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin