0.8

48 3 4
                                    

Hoseok;

Tae kırgın gözlerle bana bakıyordu bu o kadar kötü ki bakışlarına katlanamayıp bakışlarımı çevirdim

"Tae istersen gidelim ha hem hoseok yorgundur"

"Hayır gitmiyoruz zaten konuşmak için gelmiştim"

"Ama tae"

"Hyung izin Verde konuşalım"

"Hyung bunu kendine yapma bak ne haldesin o piç yüzüne ne hallere düştün körmüsün ha hala diyorsun ki her şeyden çok seviyorum"

"Düzgün konuş tae"

"Konu o pislik olunca düzgün konuşmak saygısızca olur hyung görmüyormusun halini bir hiç uğruna çürüyorsun ne olur onu unutturmak için elimden geleni yaparım yeter ki sen iste"

"İstemiyorum tae eğer çürüyorsam iyi ki çürüyorum aşkımdan çürüyorum tae aşkı tadıyorum hepimiz birisi için çürüyüp onun için yanıp tutuşuyoruz ama senin benim için çürümemen gerek"

Sözümü bitirmem ile ellerimi kavrayıp avuç ilerimi öptü

"Hyung yalvarırım karşımda böyle dağılman beni ölüp bitiriyor ne olur yapma gidelim burdan onun olmadığı bir yerde inan bana o kadar mutlu olucaksın ki aklım çıkıcak"

"İstemiyorum tae ben burda mutluyum zaten"

"Tae hadi gidelim yarın uçağın var zaten"

"Ne uçağı"

"Gidiyorum hyung senide alıp giderim diye düşündüm ama sen hala burda kalmaya ısrarcısın umarım mutlu olursun görüşürüz"

Kalkmadan önce ona sıkıca sarıldım kavga etsemde o benim kardeşimdi herşeyimdi o da sanki son kez görüşecekmişiz gibi bana sarılıyordu

"Görüşürüz hyung"

"Görüşürüz tae"

Odadan çıktıktan sonra gözümden yaşlar akmaya başladı böyle ayrılmamamız lazımdı ama o beni affetmişti ben onu , biz küs kalamazdık ki o benim biricik taem'di kapı kapanma sesi geldi

Namjoon hyung içeri girip bana öylece baktı ve yanıma oturdu

"Tae seni çok sevdiğini asla unutmamanı istedi ne zaman konuşmak isterse aramanı söyledi"

"Ona çok kötü davrandım değil mi hyung"

"Saçmalama hoseok o sana asla kırılmaz sende ona biliyorsun o ne olursa olsun senin yanında tamam mı"

"Ama hyung ona gereken sevgimi göstermedim onu umutlara boğdum"

"Gel bakiyim"

Kollarını açtı sarılmam için bende hemen sarıldım ve kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım ne kadar ağladığımı ben bile hatırlamıyorum sustuğum anda namjoon hyunga sorumu sordum

"Hyung aşk cidden hep böyle acıtır mı ha"

"Hayır hoseok acıtsa bile o sana iyi gelir o senin bir şeylerin farkına varmanı sağlar o sana güzel anılar biriktirir o sana acıda biriktirir ama her zaman değil yeterki sen aşka inan o sana gerçek birisini karşına çıkarır"

"Ya sen hyung sen aşık oldun mu deliler gibi sevdiğin birisine"

"Oldum tabi halada öyleyim onun narin yüzünü görebilmek için neler yapıyorum onu üzmemek için elimden geleni yapıyorum ama benim ki imkansız gibi"

"Kim o imkansız kişi"

"Jin onun gibi birisini elde etmen içinde seninde kusursuz olman lazım"

"Ben biliyorum onun gibi kusursuz seven birini"

Mafia and loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin