İlk baharda acan cicekler sonbaharda gotumuze girer
Dramasini siktigim:
Kör gözünü olmayan elini sikim seungmin aminakoycamS:naptim aminakoyum
Kucuk eniste:
Ne yapmadinki zaten orosbuMinho babba:
Arkandan girip onunden cikarim senin oc sicarim sana oc bir seyi becer ocS: YETER AMK SUSMADINIZ BI SİKERİM PUBG NIZI SIMDI OYNAMIYORUM
Dramasini siktigim:
Oynayamiyorsun zaten HAHAAHAH.S: gidiyorum ben amk
Kucuk eniste:
Siktir git.5 dk once görüldü.
Kucuk eniste:
Vayy goruldu yemisizz2 dk once görüldü.
Telefonu yataga firlattiktan sonra jeonginimin kirtasiyeden cikarttigim fotoğrafını alıp gunlugumun başına gectim bir zaman jeonginin fotografina baktim inceledim sonra gunlugume yazmaya basladim.
Ah jeonginim ah guzel gozlum bakislarinda hayat buldugum cok guzelsin keske seni daha yakından görsem.
Kirtasiyeden cikarttigim ciktinla uyuyorum guzel gozlum keske fotoğraflara gerek kalmasa güzel gözlüm keşke yanımda olsan guzel gözlüm.
Seni seviyorum guzel gozlum.Asik oldum gozleri cok guzel vallahi.
Jeonginin fotografini alıp yataga gectim bir süre tekrar baktım fotografina. Sonra yavaş yavaş fotoğrafı dudaklarıma doğru götürdüm tam opucekken annem odama pat diye girdi. Panikle kağıdı burusturup yastigimin altına soktum. Annem "ne yapıyorsun yine mal mal burda seungmin" dedi. Kirildim sadece jeonginimin fotograftan dudagini opmeye calisiyordum neresi mallik bunun?
Ne diyecegimi dusundukten sonra anneme "anne sen hiç asik oldun mu" diye sordum. Annem bana aciyormus gibi baktı ve "evet" cevabını verdi. Bende ona "bende oldum anne gozleri cok guzel" dedim. Annem bu cocuk benden olamaz dermis gibi baktı ve gitti odamdan. Gider gitmez yastığın altindan buruş buruş olmuş fotografi aldım ve açtım ama eskisi gibi değildi kenarı yirtilmis cok yipranmisti.
2 dk lık sokun ardından aglamaya basladim cunku bu fotografa bebegim gibi bakıyordum böyle olması derinden yaraladı.
Cok yaraladı.
Baya yaraladı.
Öldüm zannettim amk.
Askolar hello ilk defa yazıyorum böyle bir sey o yüzden kotu olmuş olabilir kusura bakmayin
Optuuum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guzel Gotlum🌹/ Seungin
RandomGotum got olalı senin ki kadar guzel got gormedi jeongin. ~seung