Slm ben geldim la
Okuyun neyse
Bb.
***
Olanları şokla izliyordum. Chan'ı bir kaç kere görmüştüm ama çok tanimiyordum onun hakkında tek bildiğim jeongin'in arkadaşı olup, belalı bir tip olmasıydı.
O belaliysa bizde belaliyiz laan.
Gaza geldim amk.
Chan'nin kendisini tanıtmasının ardından hyunjin "banane aminakoyim" diyip kahkaha atmıştı.
Chan sorgular gibi baktıktan sonra minho ellerini arkada bağlayıp yavaş yavaş chan'a doğru yaklaşmaya başladı. "bak ağzının burnunun kırılmasını istemiyorsan buradan git koçum. Sen de istemiyorsundur bence kırılmasını ha?" dedi. Chan ardından "gel de kır bekliyorum" dedi.
Hyunjin hemen "ben buna ana bacı girmezmiyim abi" diyip sert bir yumruk attı. Yumruğun etkisiyle sarsılan Chan sırıtıp hyunjin'e geçirdi
Changbin "LAN SİKERİM BUNU BEN LAN" diyip Chan'nin üstüne atlamıştı. Üstüne bir de Minho eklenmişti.Olayları mal gibi izleyen kişi de benim bu arada.
Herkes birbirine vuruyorken bende paniklesmeye başlamıştım. Kavgayı gören kişiler parka toplanmaya başlamış, telefonları ile videolar çekiyorlardı. Biri polisi aramış olacak ki siren seslerini duydum. Polisler kavgayı ayırmıştı. Chan'nin suratına baktığımda dağılmış haldeydi. Burnu çok feci bir şekilde kanıyordu. Kavgadan dolayı hepimizi karakola götürdüler ifademizi aldılar.
Belalıyım diyorum kızım anlamıyor musun?
Changbin'nin dudağı kanıyordu peceteyi dudağına tutuyordu. Minho ve hyunjin'nin ise bir kaç yeri morarip şişmişti yüzlerine buz tutuyorlardı.
Chan ise hastaneye kaldırılmıştı. Burnu kırılmış. Fena benzetmiş benimkiler.
En sağlam kişi benim. Neden karakola geldim onu da bilmiyorum ben dedim sanki yumruk atıp kavga edin diye amk. Zaman kaybı yemin ederim.
Tam karakoldan çıkacakken annemi gördüm kaşlarını çatmış hızlı hızlı bana doğru geliyordu.
Aha Sıçtım ben.
Napcam amk.
***
Selam ben geldim
Geri gidiyorum bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guzel Gotlum🌹/ Seungin
RandomGotum got olalı senin ki kadar guzel got gormedi jeongin. ~seung