Sabaha kadar heyecandan dogru duzgun uyuyamamistim bugun jeongin le konusucaktim hatta belki yakinlascaktik.
Hazırlanıp annemi yanagindan optum ve hızlı hizli ciktim. Okul evime çok uzak değildi 10 dakikada hemen vardım. Sınıfa girip çantamı bıraktıktan sonra kantine inip jeonginin çikolatasını almaya gittim.Biraz sıra vardı. Sıra bana gelince abiye "abim en ucuz cikolatayi ver" dedim. Abi ücret için benden 7 lira istedi!
7 lira?!
En ucuz çikolata 7 lira mı amk?!?!
İç çekip parayı verdim. Zil çalmıştı acele acele sınıfa girdim guzel gozlum yine arkadaslariyla konuşup gülüyordu. Onu izlerken hoca girdi sınıfa.
40 dakikalık bok gibi ders sonunda bitmişti zil çalmıştı. Hemen hyunjinlerin yanına gittim ve prova yapmam için yardım istedim.
Hyunjin: bak askim beni jeongin gibi düşün ve "gözüm göz olalı senin ki gibi goz gormedi" de tamam mı
Changbin ve minho da bizi gülerek izliyorlardi.
"yalnız kimseyi jeongin gibi düşünemem" dedim.
Hakliydim.
Kusura bakmasın yani.
Hyunjin göz devirip "boş yapmada soyle artik" dedi.
Hazır hissedince demeye çalıştım ama olmadı.
2 kere denedik.
4 kere denedik.
7. Deneyiste yaptım.
Hyunjin burnundan soluyordu. Korkmadım degil. Her an elinin tersiyle yapistircak gibi duruyor.
Changbin ve minho da gulmekten nefes alamiyorlar orası ayrı.
Neresi komik bunun amk.
Ders zili calinca sınıfa gittim. 40 dk boyunca ders isledik yine. Teneffüs zili çalınca derin bir nefes alıp jeonginin yanına gitmeye kalkıştım.
Yüzüme hafif bir gulumseme yerleştirdim ve yanına oturdum. Kitap okuyordu.
Yanına oturunca bana baktı ve gülümsedi. Kalbim cok hızlı atmaya başladı. Bana "ne oldu bir şey mi diyecektin" diye sorunca aniden cikolatayi ona fırlatıp "götüm göt olalı senin ki gibi güzel göt görmedi" dedim. Jeongin yüzünü burusturmus bana bakarken ben hala göz kirpmaya calisiyordum.
Sonradan ne dedigimi fark ettim ve agzimi kapatip sınıftan koşarak uzaklaştım.
Hyunjinlerin yanına gidip olanları ağlayarak anlattım.
Üçüde birden kahkaha patlattı anlattiklarima ama ben hala ağlıyordum.Changbin sirtimi ovup "üzülme kardesim o sana bakmazsa ben bakarim" dedi. Sulu gözlerimle sinirli sinirli nefes alıp vererek changbine baktım ve "SİKTİR GİT CHANGBİN UGRASAMAM SENIN YAVSAMALARINLA" diye bagirdim bahcenin ortasında. Yakinimizdakiler bize doğru bakiyordu. Minho ve hyunjin hala kahkaha atıyordu.
Daha fazla tahammül edemeyip tuvalete gittim.Tuvalette de jeonginin en yakın arkadaşları olan Chan, felix ve jisung u gordum.
Birbirlerine iltifat ediyorlardı.
Onlara yüzümü burusturup baktigimi fark edince bana doğru güldüler.
Felix goz devirmisti ama neyse artik.
Guzel gozlumun arkadaşları olmasa bunlardan cikarirdim sinirimi.
Aynaya baktığımda gözlerim kıpkırmızı olmuştu. Sınıfa nasil gidicem diye dusunuyordum. Ama yapıcak bir şeyim yoktu mecburen giricektim.
Ders zili çalınca basim egik bir sekilde sınıfa girdim. Yandan jeongine baktığımda beni fark etmiş olacakki siritmaya başladı.
Yada gormedi her zaman ki hali degil mi amk.
Sictim amk
Böyle işin amk
İse yarasa ölürdüm zaten amk
Yeter amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guzel Gotlum🌹/ Seungin
RandomGotum got olalı senin ki kadar guzel got gormedi jeongin. ~seung